hallo dames, even een vraagje ik heb sinds een paar dagen doorzichtig wit slijm is dat nou vruchtbaar slijm en wat houd het precies in liefs.....
Ja, doorzichtig slijm wat eruit ziet als rauw eiwit en wat rekbaar is, is vruchtbaar slijm. Dat slijm houdt in dat je eisprong eraan zit te komen binnen, ik meen, 24 uur. Grijp je kans zou ik zeggen .
schaam me dood om dit te zeggen maar als we soms vrijen en net als afgelopen keer zat heel ze ding onder het witte slijm van mij is dat ook vruchtbaar slijm ooh vind het zo erg om dit te zeggen eigelijk
Euhmm dat weet ik niet zeker. Het zou ook 'gewone' afscheiding kunnen zijn. Vruchtbaarslijm is niet echt wit maar doorzichtig. Ik heb zelf wel dat ik de dagen voor de eisprong roze slijm verlies na de seks. zodra de eisprong er is, is dat over.
Haha ze ding, dat klinkt grappig.. dat witte is denk ik wat anders. Normale afscheiding. Ik gok creamy, om in cervixslijmtaal te praten
na mijn laatste keer gemeenschap ging ik naar de wc en heb eigenlijk de hele dag wat last gehad van wit slijm verlies met een beetje roze er door heen. Verloor wel ineens ontzettend veel slijm die keer, wat kan dit geweest zijn dan?