Hallo, morgen is mijn NOD. Normaal heb ik dan een aantal dagen van tevoren bruine afscheiding. Nu alleen na het plassen met afvegen doorzichtig/wit rekbaar slijm. Zijn er nog meer dames die dit hebben?
hallo, rekbaar slijm is meestal met je eisprong. hoe het zit als je zwanger bent durf ik niet te zeggen, kan ik me niks van herinneringen.
Voor mijn ongi word mijn slijm altijd weer wat wateriger.. Dus ik kan je geen positieve ervaring geven Misschien morgen even een testje wagen
Ik heb wel een ervaring maar helaas geen positieve.. 2 cyclussen geleden had ik dit 2 dagen voor NOD net eislijm precies hetzelfde maar ik gebruik ovulatietesten dus ik wist 100% dat ik mijn ei had gehad, ik voelde mij ook anders en ik dacht even deze ronde is het raak! Nou je raad het al 2 dagen later ongesteld heel kort maar 2 dagen maar niet zwanger. Wat dat slijm nu inhield weet ik nog niet ik heb ergens gelezen dat het een mislukte innesteling is geweest maar ja dat weet je nooit zeker. Maar misschien is het bij jou wel raak ieder lichaam reageert weer anders
Bij mij was het een teken van zwangerschap! Het was alleen niet echt rekbaar, wel heel dun! Ik dacht dat ik mijn eisprong had, maar bleek later zwanger te zijn... Denk trouwens dat afscheiding meestal niet zoveel zegt, tenzij het echt ánders is dan normaal! En dan nog is het natuurlijk afwachten...
Thanx meiden. Vorige maand deed ik op nod een test die heel licht positief was en de tweede tests idem dito maar helaas toch 4 dagen erna ongesteld geworden. Dus dit keer maar even aankijken. Bij mijn eerste kindje had ik branderige tepels...als je dat niet hebt pijnlijke borsten is het dan Miss ook niet raak?