ff een vraagje, ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt voor de eerste keer en goed geklust op de dagen rond mijn ei sprong, maar nu een week en een dag later heb ik van die slijmerige doorzichtige afscheiding, ook had ik gister wel jeuk van onder zeg maar ( wat een onderwerp...) dit kan toch niet nog mijn eisprong zijn????? ik moet eind volgende week ongi worden als het goed is, liever niet natuurlijk hihi hadden jullie dit ook en bleken jullie toen zwanger te zijn? ik ben ook ontzettend moe de hele dag en mn ik heb last van mn ogen, net of ik een bril moet zeg maar en buikpijn/kramp ik hoor heel graag van jullie groetjes anke
ja ik ook en het is ff weg geweest maar nu heb ik het weer, maar kan je een eisprong heben een week voor je nod?
Als het jeukt en de jeuk wordt erger, en daarna zelfs wat branderiger kan je beter naar de dokter gaan. Dan heb je waarschijnlijk candida. Dit krijg je heel makkelijk vlak voor je periode, maar ook als je zwanger bent. Soms gaat dit samen met vies slijm, en soms met extreme droogte van de vagina. Als het jeukt omdat je het niet goed wegveegt na het urineren kan je extreme slijm ook van een zwangerschap zijn. Aangezien je je eisprong al hebt gehad deze maand (toch?)
Iedereen kan een verlate eisprong hebben. Dus een eisprong een week nadat je het gewent bent. Dit betekent daarentegen ook dat je menstruatie/NOD een week verschuift. Je NOD is altijd 2 weken na je eisprong. Daarentegen hoeft je eisprong niet twee weken na je eerste dag van je ongi te zijn (dit kan bijv. 10, 13, 17 of welke dag dan ook zijn).
Als je test weer positief is zou ik een zwangerschapstest doen. Een Hcg en LH lijken qua structuur erg veel op elkaar. Een ovulatietest kan wel reageren op Hcg, maar een zwangerschapstest niet op LH.
denk dat ik nog ff wacht, ben zo bang voor teleurstelling, maar het zou zo welkom zijn, heb in nov een bbz gehad duseen klote tijd gehad, dus onze hoop is groot!
ja zou ik ook doen.. zelfs als je met 8dpo positief zou testen kan het nog steeds gebeuren dat je ongesteld wordt...
Hoi, ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had dit ook.. en het bleef, en ik werd niet ongi. Ik schrok ook al, dacht meteen aan een mega laat ei, maar kon bijna niet... en toevallig heb ik een bril met hele lage sterkte, maar ik kon die week niet zonder, kon echt slecht zien en last van mn ogen.. En op den duur ook enorme ongikrampen. Waar het van kwam? Zie mn banner succes!! Ik duim voor je.
En ojah, als jij echt een beetje doet zoals ik en wel zwanger bent: ik testte pas na 4 dagen na NOD positief met Kv test 2v5 euro. Dus niet getreurd als je nu nog niet positief test. Geen bloed geeft moet. Zelfs de vroege variant Sensi test was bij mij negatief... zelfs OP NOD!
@Women: gefeliciteerd meid. Lijkt me zo heerlijk dat gevoel, vooral omdat je eerst teleurgesteld was door de negatieve test. Ben zelf vandaag 3 dagen over tijd, maar goed ben de laatste tijd wel vaker over tijd. Heb ook ongesteldheidskrampen en een negatieve test gehad op mn NOD, maar wil mezelf niet al teveel hoop geven dus ga er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld wordt. Maar, als ik jouw verhaal zo lees, dan krijg ik stiekem weer hoop!
Dankjewel!!! Ja was wel ff omschakelen, door die negatieve testen ging ik er niet meer vanuit, haha! Dus was ff wennen, op een leuke manier natuurlijk! Gewoon moed houden. Zolang er geen bloed is en het niet komt van ontpillen dat je cyclus harrie in de warrie is, kan het nog alle kanten op. Maar wil je geen valse hoop geven natuurlijk
super gefeliciteerd woman, echt helemaal geweldig, geniet ervan k vind het wel erg spannend hahah, nu vooral omdat ik meerdere hoor die het ook gehad hebben, ik ben ook heeeeel erg "nat" van onder sorry voor de details, en gister voor de zekerheid nog wel geklust maar dat was niet prettig aan mijn baarmoeder hadden jullie dit ook
Dankjewellll lief van je! Genieten gaan we zeker doen.. Is ook spannend! En ik had dat natte ook, bijna irritant! Ik dacht toen een laat ei, maar voelde seksen ook niet meer fijn. Gisteravond wel weer gedaan, maar ehh na alles en ehh hoogtepunt (wat een beschrijvingen hier hahaha) heeft mn baarmoedertje nog wel een half uur liggen krampen.... =( dus hmm dan doen we voorlopig maar even niet!
hmm bij mij voelde dat ok niet fijn idd, ik ben zo benieuwd.... was het maar een week later, of zelf 2 voor de zekerheid ahahah