doorzichtige slijmerige afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cakeje34, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Lekkerrrrr, have fun!

2. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    thx hihi komt goed!

3. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ik heb t ook welleens gehad. Week later weer slijm en pos test. Kan zijn dat je eitje net niet gesprongen is de eerste keer. Een week later probeert je lichaam t dan gewoon nog een keer. Dussss klussen!!!

4. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aahhh leuk joh...geniet er lekker van....wilde dat ik net zo blij mocht zijn als jou....ben net ongi geworden en voel me zo depri als wat :(

5. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Aaahhhh * big hug * =( noujah, nu is je baarmoeder zich weer fris en fruitig aan het maken voor een volgende poging tot zwangerschap.. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoe klote het ook is van deze keer =( het komt wel goed schatje. Echt.

6. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    nou pluisje30, we hebben idd nog wel geklust gister hihi,
    maar de 26 dacht ik echt mn eisprong te hebben en de 30ste had ik zo'n steken in mn onderbuik dat ik amper kon fietsen, dus mss een innesteling?
    nu heb ik steekjes in mn borsten en in mn onderbuik en het doet zelfs zeer in mn buik als ik in de auto zit en over hobbels heen rijd...

7. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Spannend Ankevdvorst!! Het kan natuurlijk. Maar ik wil je geen valse hoop geven.

8. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah das lief van je.....maar inderdaad moet het ook zo zien, maar het begint elke maand moeilijker te worden merk ik...nou ben ik er ook wel echt heel veel mee bezig, maar ik kan het echt niet loslaten...:(

Na de hoeveelste poging was het bij jou raak??

9. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    hebben jullie ook last gehad van jeuk van onder zeg maar,
    het is geen schimmelinfectie igg, wat ik heb geen korrelige afscheiing
    maar tis wel irritant hahah

wij zitten nu in ronde 4 na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap
    toen was het in ronde 2 al raak,

en jullie?

10. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik was er de eerste ronde ook wel meer mee bezig, maar had de dagen verkeert berekend. De 2e ronde goed berekend, en niet teveel mee bezig geweest. En toen was het dus raak =)

Het is net als met een relatie; loslaten is de kunst van vastigheid, ofzo.. :p (of was het nou andersom?) noujah je snapt wel :p

11. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    pfff vandaag zit ik op dag 28 en vanmorgen kon ik het niet laten om een testje te doen maar die was negatief natuurlijk :x
    ik ben al een paar dagen echt misselijk, en heb steekjes in mn onderbuik en mn borsten zijn ietsjes gevoeliger, ik voel me anders als anders als ik ongi moet worden maar echt zwanger voel ik me ook niet echt maar a hie voel je je als je zwanger bent he......
    het blijft spannend.

12. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

17 jan 2013
    156
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik heb ook een vraagje.Mijn vermoedelijke eisprong was rond de 28e, mits het ei is gesprongen.Ik had bedacht dat morgen mijn menstruatie zou moeten beginnen,maar voel nog niks aankomen.Sinds eisprong heb ik elke dag afscheiding,ik lees alleen dat het droger en korreliger moet worden richting menstruatie maar dat is hier duidelijk niet het geval.Hoe kan het nou dat afscheiding blijft evenals vochtig zijn? (Sorry voor eventuele onsmakelijke details) Vanochtend test gedaan; omo wit.Had uiteraard gehoopt dat ik zwanger zou zijn van die ene eisprong dit jaar.Aangezien ik weinig heb gemenstrueerd duurt het langer voordat ie misschien doorbreekt? Na een jaar wil ik zo graag een positieve test...

Deel Deze Pagina