Is dit gevaarlijk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jewel22, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi hoi!

Mali is nogal druk en driftig zoals ik in eerder topics ook al gezegd had.. :D Alleen ze stoot aaaaltijd haar hoofdje..Als ze kruipt bonkt ze hem tegen de deur..In bed stoot ze ook altijd haar hoofd.. Maar met het gevolg dat ze telkens een blauwe plek op dr voorhoofd heeft.. ik vind dit echt niet fijn en weet ook niet of dit gevaarlijk is.. Misschien een stomme vraag maar ik maak me er wel zorgen over! Ik hoop dat iemand me kan helpen!
    Alvast bedankt! :)

2. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Hallo,
    Het lijkt me niet echt gezond, maar kleine kinderen stootten wel vaker hun hoofdjes. Sil doet het zelf nog niet maar mn neefje die liep ook constant overal tegenaan, want hij keek alleen maar voor zich en niet wat hij met zn voetjes deed, met hem is nu alles ook ok, dus ik zou mn niet te veel zorgen maken. Gaat vanzelf wel weer over (denk ik)
    xx Celina

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hoi hoi,
    Daan heeft dat ook gedaan en toen die gewoon stond liet hij zich zo achterover op zijn hoofd vallen. Bond en blauw was die. Met de kinderarts enzo overgehad en zolang een kind door gaat zijn ze niet onder de indruk.
    Gaat een kindje overgeven en word het duf dan moet je naar een huisarts bellen want dan kunnen ze evt een hersenschudding hebben.
    Er zijn heel veel kinderen die r niks om geven. Ik moest me er geen zorgen over maken en het gaat vanzelf over.

Wel kreeg ik als tip in het begin doen ze het niet met opzet later als ze doorhebben dat je chrik enzo moest ik gedrag wel negeren.

4. Bedankttt :) Ik vind het ook zo zonde van dr bolletje.. Er zit nu echt zo'n blauwe plek..Al 2 weken omdat ze erop blijft bonken..als ze ontdekt dat ze haar hoofd kan stoten tegen de deur gaat ze nog een keer extra hard ertegen bonken en dan moet ze huilen :confused:
    Maarjaa ik kan het helaas niet voorkomen..
    In ieder geval hartstikke bedankt :)

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Van VSM hebben ze een goede creme de baluwe plekken zijn zo weg en de bulten komen niet zover door zetten als normaal het het arnikind vallen en stoten gel.

Deel Deze Pagina