Ei gevonden! En nu wachten.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zeester, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ik heb nu mijn eerste ronde met ovutesten, nadat ik een miskraam heb gehad. Ik heb mijn ei volgens mij gevonden gisteren. Of hij moet vandaag nog duidelijker worden.

Vind het zo spannend dat er nu aan alle voorwaarden voldaan is en dat dan nu de periode komt van niets doen en wachten! Zo spannend! Ik hoop dat ik het door kan komen, hihi

Vanaf hoeveel dagen kan je testen na je eisprong? Ik ben eigenlijk van plan om te wachten tot 14 dpo, maarof dat lukt hihi!

Zitten er nog meer meiden in de wachtmodus?

Liefs

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hey spannend zeester!!!!!
    Oei oei en nu moet je gaan fawachten....dat duurt altijd zo lang he hahahaa..

succes ik hoop dat het raak is meid!

3. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Super dat je je ei hebt gevonden!! Ik duim voor je dat je over twee weken ons een positieve test kunt showen..!! :)

4. Appels

Appels Niet meer actief

Spannend!! :) Ja, lastig hoor het wachten.. pffff.. maar komt goed.. hoop op een knaltest voor je!!

Je kan 4 dagen voor je verwachte nod met een vroege test testen.. maar het best is om in ieder geval te wachten tot je nod...

Ik wacht ook.. zit nu 8 dagen voor mijn nod.. duurt nog zooo lang.. hahah :)

Groetjes!

5. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ik corrigeer mijn eerste berichtje! Ik heb vandaag mijn ei gevonden. Het streepje knalde mijn ovutest af en dan nu dus......wachten en hopen!! :)

6. Yris

Yris Niet meer actief

10 dagen na je eisprong zou je al kunnen beginnen met testen, maar hoe langer je wacht, hoe duidelijker de test zal zijn bij zwangerschap :)
    Ik zie dat je tempt, als je temp hoog blijft, tot het einde van je cyclus, zou het raak kunnen zijn :) succes!

7. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!!! Ik zit ook te wachten, en wat duurt dat langgggg.!!

Volgende week donderdag mn NOD
    wil vrijdag gaan testen als de menstruatie uitblijft..

(maar misschien vergrijp ik me wel eerder aan een vroege test:D haha)

Veeeel succes met wachten.. ik duim voor een knalpositieve test voor je!

8. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Ooooooo ik vind het ook zo spannend! Volgende week vrijdag is denk ik mijn NOD, dan zit ik in ieder geval 14 dagen na eisprong. Ik hoop ook dat ik het volhoud.....testdrang neemt toe!!!!

9. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ow kitty en barbera, jullie hoeven nog maar een week te wachten!! Dat klinkt al korter dan mijn twee weken. Ik kan me voorstellen dat de testdrang al toeneemt hihi!
    Spannend meiden. Ik hoop op goed nieuws volgende week!

Liefs

Deel Deze Pagina