Ik heb al veel gehoord over de doos van baby-dump maar de winkel is helaas niet bij ons in de buurt. Daarom wil ik aan jullie vragen: Wie van jullie heeft pas geleden de doos opgehaald, wat zat er in en vond je het de moeite waard?
voor mij is het al even geleden, maar er zaten plastic tuitbekers in 3 stuks, en wat lepels, een zeehonden knuffel 9erg syntetosch heb hem aan de honden gegeven) en een spuugdoekje geloof ik
Ik weet het ook niet helemaal meer, maar hier wat ik nog wel weet: Knuffel van zeehond (mmm..) Romper Dun plastic meeneembakje voor luierdoekjes Reclame Lepeltjes Ik zou er niet speciaal voor naar toe rijden!
neu.. zou er niet speciaal voor naartoe rijden. Ik had ook 3 plastic tuitbekers (as in voor een picknickmand) zeehonden knuffel (ik vind m lelijk) een dun doosje voor billendoekjes. en idd een spuugdoek niet lelijk maar ook niet veel gebruikt. dacht dat het was.. verder weet ik t niet meer.
Het zijn maar twee tuitbekers Hihi, lijken drie inderdaad. Mijn zoontje drinkt alleen maar uit die bekers. Ze zijn lekker simpel en makkelijk schoon te maken. Ik heb al een paar keer nieuwe bekers gehaald. Verder vond ik de doos niet super...
ik vind het meeneemdoosje voor de doekjes wel handig..de etos doos is gevulder in ieder geval. zou niet speciaal heen rijden maar als iemand toch in de buurt is. het is een kwestie van bon printen, naar kassa lopen, doos meenemen.
Ik heb 'm een paar weken terug ook gehaald, maar vind 'm niet bijzonder en zou er zelf niet al te ver voor gaan rijden om 'm op te halen. Daarbij kwam dat alles in de kleur knalrood was, totáál mijn smaak niet
In de doos van prenatal zat (bij mij) een schattig rompertje, een speen, 16 luiers en een losse flesspeen (?). Verder een spuugdoek en een heleboel reclame natuurlijk. Ik vond het wel de moeite.
Nee bij die van baby dump krijg je geen afhaal bericht. Dat is met de doos van prenatal. De bon voor de doos van baby dump heb ik gewoon van internet uitgeprint en meegenomen. Ik vond de doos van baby dump niet echt bijzonder, het doosje voor de babydoekjes kreeg ik niet eens open, dus die ligt inmiddels in de container. De bekers en de lepels kan ik voorlopig niks mee. Maar goed, voor de toekomst misschien wel handig. De zeehond knuffel is heel lelijk. Kortom, ik zou er nooit speciaal voor heen gaan. Het is gewoon leuk voor als je toch toevallig heen gaat.
In de doos van de babydump zat het volgende; - 2 tuitbekers - set van 3 lepels - proefdoekje lodger - knuffel zeehond - slabbertje "ABC" - witte romper maat 50/56 mouwloos - plat doosje voor doekjes (knalrood!) - kortingsbon vrij te besteden aan positie- of babykleding t.w.v. 5,00 - sticker "baby on board" Absoluut geen reclame, wel krijg je een maand later een catlogus thuis met gratis sokjes! De doos van Prenatal ook ontvangen deze week, hierin zat het volgende; - mouwloos rompertje met tekst "lief klein wondertje, www. prenatal .com" maat 50/56 - bibi speen "i love mama" - bibi losse flessenspeen - pampers newborn 16 stuks - pampers sensitive doekjes (12 stuks) - spuugdoek extra groot van Nutricia - bewaardoos doekjes pampers - klein potje sudocreme - verjaardags slinger "hiep-hiep-hoera, van Fabeltjeskrant" - tijdschrift "geboorte" - reclame De kruidvatdoos had de volgende inhoud (is niet meer te bestellen, maar in sommige filialen nog wel af te halen met speciale code, zie hiervoor een van mijn eerdere berichten) - blikje red bull voor de aanstaande vader - 2 luiers new born eigen merk - proefflesje natusan tip-to-toe-wash - klein potje sudocreme - eerste voedingsflesje - opvolgmelk 2 van friso inclusief handige bewaardoos met lepel - tijdschriften - pak lotiondoekjes van kruidvat eigen merk - en veeeeel reclame De Felicitas/Etos zwangerkadoos had de volgende inhoud; - Nuby natural touch fles - setje nuby zoogcompressen - kleine proeftube zwitsal zinkzalf - tutbeestje van neslte - setje van 2 pampers newborn (incl. kortingsbonnen) - difrax speentje - tijdschriften - en veeeeeeel reclame Ik vind alle doze eigenlijk wel leuk, al is de een wat royaler als de andere.......Je krijgt het maar!!
ik vind geen enkele van die dozen de moeite waard om voor te rijden. na de bevalling, dan komen de leuke dozen.. die van de supermarkten! geboortekaartje inleveren en je krijgt geweldige dozen vol leuke spullletjes die bruikbaar zijn.
Heb vorige week de bon binnengekregen dat ik de doos van Prenatal op kan halen. Maandag ga ik met mn schoonmoeder naar de babydump in Roosendaal dus haal ik gelijk de doos op, al het gratis is meegenomen toch Zie net dattie maandag gesloten is lol, dan maar een andere keer he
Sappie ik had die van de kv ook en bij mij zat erin: - blikje red bull - 2 luiers eigen merk - proefflesje natusan tip-to-toe-wash - voedingsflesje - en heel veel reclame!
Ik lees bij iedereen dat de doos van etos/felicitas wel leuk was. Heb hem een paar weken terug afgehaald, maar vond hem erg tegenvallen. Dit zat er bij mij in: - 2 tijdschriften en veel reclame - proefpakje billendoekjes van etos - tutbeestje van nestle - 2 luiers met pamperbonnen - promotiedvd van babytv, alleen die kunnen wij niet eens afspelen op de dvd-speler of de computer, pakt hem gewoon niet. Heb nog wel het pakket van prenatal aangevraagd, ben benieuwd wanneer ik die af kan halen en heb ook de bon van de baby-dump liggen. Moet er toch heen, dus neem hem dan gewoon mee