Zwanger na miskraam

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nogeenkindje, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

May 5, 2010
    113
    0
    0
    Hallo Meiden,

Heb afgelopen 28 juni een miskraam gehad. Nu nog niet ongesteld geweest terwijl ik dat wel alweer had moeten zijn (was namelijk nog niet ver zwanger, wrs een week op 5 toen het misging). Heb ook niet veel meer gebloed dat een normale menstruatie. Gisteravond een test gedaan en een licht streepje zichtbaar! Ik kan het gewoon niet geloven....Dat zou al SUPER snel zijn:$
    Kga morgen weer even testen om te kijken of ik dan een duidelijkere heb.....Maarja een streep is een streep toch??
    OOOOh zo spannend.....

Nog meer meiden die dat zo snel alweer hadden/hebben??

Liefs

2. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

May 5, 2010
    113
    0
    0
    Had trouwens een dag daarvoor een echte negatieve test!!!

3. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, wat spannend meid!!

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Spannend hoor!
    Alvast wel een voorzichtige felicitatie!

5. touwtje

touwtje Actief lid

Apr 14, 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey hey,

Van Harte Gefeliciteerd! Tuurlijk kan dat, wij hadden dat ook, toen ik een miskraam had gehad was ik de volgende maand alweer zwanger! Geniet ervan!!

Liefs

6. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

May 5, 2010
    113
    0
    0
    Dank je wel;) Ga morgen weer even een testje doen, dan is ie wel donkerder denk ik:D

Liefs

7. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

May 5, 2010
    113
    0
    0
    Vanochtend weer een test gedaan....en negatief!! Weet niet waar dat streepje van eergister vandaan kwam:( Maar goed blijkbaar niet zwanger........Vond het ook nogal erg snel na mijn miskraam, wilde eigenlijk eerst een 1e menstruatie afwachten en daarna er weer tegenaan...
    Maar dat gaan we alsnog doen;)

Succes iedereen verder!!

Liefs

8. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

9. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

van harte gefeliciteerd

10. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    dames....er staat negatief... dus is feliciteren niet echt op zijn plek....

nogeenkindje@ wat balen meis...zou het eventueel nog een restje hcg kunnen zijn van je miskraam?.. sterkte meis, en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

liefs

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Spannend! Gefeliciteerd meid ^_^

12. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    had je wel eisprong gehad? of heb je helemaal niet gewerkt daaraan? ik had 3 juli een curretage gehad en daarna 1 dag heeeeeeeel weinig bloedverlies en dan niets meer en op 22 juli en 23 juli positief getest (clearblue digitale ovutesten met die smileys) en nu wachten of het raak is of niet.

13. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

May 5, 2010
    113
    0
    0
    Ik denk dat het geen restje er van is, omdat ik 2 dagen tevoren een echte negatieve had... Dus weet niet wat het geweest is:(
    Maar de nieuwe eisprong zit er straks alweer aan te komen, dus we gaan er weer tegenaan!!

Liefs

14. lizamark

lizamark Nieuw lid

Aug 6, 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi....

ik zou een weekje wachten met nog een test doen..geef de moed niet op...

het kannnn namelijk wel...

ik heb op 10 juni een miskraam gehad en op 26 juli alweer een positieve test..ik ben dus na de miskraam ook niet meer ongesteld geworden...en volgens mijn verloskundige heb ik ook direct weer een eisprong gehad en ben ik meteen weer bevrucht..

sterkte ermee!

15. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

16. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

May 31, 2010
    1,188
    0
    0
    Hee,
    Alles kan:) Maar een vroege miskraam betekent niet per definitie dat je lichaam weer snel herstelt.
    Ik heb een vroege miskraam gehad op 23 maart. En daarna na 10 weken nog steeds niet ongesteld. Terwijl ik anders altijd netjes om de 30 dagen zat. Bleek toen uiteindelijk wel zwanger maar had mijn eisprong pas 8 weken na de miskraam gehad.
    Ik was dus ook niet meer ongesteld geweest;) Maar het is absoluut niet raar dat je niet op tijd ongesteld bent.

Succes!! En ik hoop voor jullie dat jullie snel weer een kleintje mogen verwachten!!

17. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meis! Het kan echt wel hoor ik kreeg een miskraam met 10 weken (met 8 weken gestopt met groeien) op 22 april en 21 mei weer posi test en nu zie banner :)

Share This Page