Hoi Allemaal, Ik ben 19 augustus uitgerekend en ik zou graag voor die tijd nog een keer een weekendje of midweek naar centerparcs willen. Heeft er iemand toevallig een kortingscode of cadeaubon ? Eventueel tegen betaling. Groetjes
Heb je toevallig een ing spaarrekening? Want dan kun je met de rentepunten heel voordelig kortingsbonnen kopen.
Er staat niet bij dat het niet mag bij last minutes, maar aar zou je voor de zekerheid over kunnen bellen. Hij is in ieder geval wel geldig icm met vroegboekkorting en jonge gezinnen of 55+ korting. Je kunt hem niet gebruiken samen met een kortingscode. En je moet telefonisch boeken. (Maar ik heb toen gewoon vooraf op de site gekeken en al een park + huisje uitgekozen, dus dat ging heel snel.) ik heb toen ook gelijk gekeken of er op de site misschien een aanbieding stond met een hogere korting dan die bon & vroegboekkorting.
code CP2190 (met hoofdletters) geft 40% korting. Anders kan je op www.bungalows.nl een mystery parc boeken. Dan weet je niet welk park je gaat (alleen de grote parken doen mee) en betaal je een schijntje in vergelijking met normaal. Geloof buiten de vakanties 149 euro voor een weekend of 199 voor een midweek
Mystery park is inderdaad super! Heb ik al 2 keer geboekt en inderdaad nog veel goedkoper dan last minute!
Dankje voor alle berichtjes Ik heb inmiddels via vakantieveilingen een leuke weekendje voor 2 in juli goedkoop op de kop weten te tikken.
Huh, met die codes 40% korting op de prijs die op de site staat? En voor alles geldig, dus alle soorten huisjes en parken en verblijfsduren?