Baby overleeft val van vier hoog

Discussion in 'De lounge' started by Salomina, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    HEEMSKERK - Een baby van 10 maanden oud heeft zondagmiddag aan de Jan van Polanenstraat in Heemskerk een val van de vierde etage overleefd. Een woordvoerster van de politie vermoedt dat de baby zelf vanuit een bedje tegen een niet goed gesloten raam is gerold en naar buiten is gevallen. De baby kwam in de struiken terecht. Buren hoorden hard gehuil en waarschuwden de hulpdiensten.

De baby is onmiddellijk naar het ziekenhuis gebracht. Het is niet duidelijk hoe ernstig de wonden van de baby zijn.

:confused: Jeetje

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Jeee, dat is mazzel hebben. Vraag me wel af hoe dat nou kan hoor!

3. Joy

Joy Actief lid

Jun 25, 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Nou dat waren heel veel engeltjes.

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Het zal je maar gebeuren.
    Dan heb je inderdaat een hele hoop engeltjes

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Bed zal zeker hoog zijn als ie uit de raam kon vallen, of het was een hele lage raam. Ik sta hier helemaal versteld van eerlijk gezegd.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik kan het me ergens wel voor de geest halen, onze aanstaande babykamer, daar komt het bedje ook vlak bij het raam (helaas kan niet anders ivm schuin dak) en we hebben daar een verwarming die met van die mooie platen is afgedekt (dat is wel veilig tegen verbranding). maar zo kan het kindje wel vanuit het bedje op de vensterbank. hup uit het raam.

Hier tegenover ons zagen we toevallig vandaag dat ze "tralies" voor het raam hebben gezet. vind het niet eens een gek idee. Helemaal niet na dit verhaal.

7. Joy

Joy Actief lid

Jun 25, 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Nee idd, zeker als je zo'n verhaal leest ga je daar toch over nadenken.

8. We hebben staalkabeltjes op de ramen, die kunnen alleen op kierstand.

9. Niet meer actief

Het schijnt gelukkig nogal mee te vallen met de verwondingen van het kindje, wonder boven wonder!

Het jongetje kwam er vanaf met schaafwonden. Onderzoek in het ziekenhuis heeft geen botbreuken aan het licht gebracht.

Godzijdank!.Het zal je gebeuren !

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Zat net even de televideo te kijken van deze ongeluk.
    Schijnt dat de baby naar de balkon is gekropen, en door de balkon hek naar benenden gevallen. Tis toch wat anders dan wat de krant vermeld.
    Blijft een wazig verhaal.

11. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Wat schrikken zeg. Ik vraag me wel of hoe het kan dat die baby gevallen is.

12. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    wat zal je schrikken zeg! gelukkig is het kindje er goed van afgekomen.

mijn dochter had haar bedje in een hoek van de kamer staan, schuin naast het raam. is ze er op een keer uitgeklommen en in de vensterbank gaan staan, tegen het raam aan geleund. mijn vriendin die achter me woont belde me op en ik ben me wild geschrokken, dacht dat ze sliep. gelukkig is ze niet door het raam heen gegaan. maar het bedje is diezelfde dag naar de andere kant van de kamer verhuist.

Share This Page