Wat nemen jullie allemaal mee aan boodschappen voor in een vakantiehuisje? We gaan 4 dagen en eten het liefst elke avond in het huisje, wat kun je allemaal maken? We zitten in Oranjestad- pipodorp, weet iemand of hier pannen zijn?
Thuis macaroni maken en meenemen in een bakje voor dag 1, een keertje pannekoeken, broodje knakworst, soepje? Ik zou er niet iets heel moeilijks van maken
ja hoor daar kun je gewoon koken, ik zou lekker allemaal makkelijke dingen meenemen(pasta,rijst etc.)
Oke, we gaan 1 dag gourmetten. Dus dat is al gedekt, die broodjes met knak vind ik een goed idee!! Weet iemand hoeveel pannen er aanwezig zijn?
gewoon normale huisraad. ennehh in drenthe hebben ze ook gewoon een supermarkt he.. hihi dus niet al te druk om maken hoor.
stokbrood en gewone broodjes met allerlei salades en kazen met soep evt. pannenkoeken bakken macaroni/spaghetti
Wij nemen eigenlijk altijd voor de eerste dag wat mee en de dag erna gaan we 's morgens vlug ff naar de winkel. Of wij halen patatjes ofzo de eerste dag op het park. Maar dingen die wij zoal eten in een huisje. -Spaghetti -Pastasalade met stokbrood -Sate met stokbrood -Vlees met gebakken aardappels en sla
Wij hebben pasta, pannekoeken, soep met broodjes knakworst en een dag ergens patat gegeten toen we 4 dagen in een bungalowpark zaten.
Hihihi moet weer lachen als ik er aan denk: wij hebben eens een bungalow half moeten verbouwen omdat we wilden gourmetten, zelf gourmetstel meegenomen, was er geen stopcontact in de buurt van de tafel en de tafel zat vast aan de muur We hebben toen op een bijzettafeltje gegourmet terwijl we op de bank zaten. Misschien dus verstandig om ook een verlengsnoertje mee te nemen.
Wij nemen altijd iets mee voor de eerste dag en duiken op dag 2 de plaatselijke supermarkt in. Meestal bestaat de eerste maaltijd uit rijst met goulash (uit blik) met kroepoek erbij. Gebakken aardappeltjes met een hamburger en worteltjes en doperwtjes doen het ook altijd goed. De kinderen vinden het ook geweldig om "hapjes" te eten. Gewoon stokbrood in plakjes, wat smeerworst, smeerkaas etc erbij en klaar
In de 2 keer dat wij in een bungalow zaten hebben we ook een keer gourmet besteld vanuit het plaatselijke restaurant op het park bij de 2e keer zijn we in de buurt boodschappen gaan doen en hebben een pan nasi gemaakt. Voor zover ik weet zijn er altijd wel pannen aanwezig. Ik neem aan dat de beheerders van zo'n park wel rekening houden dat niet iedereen (mensen met kleine kinderen) altijd buiten de deur kunnen eten.
Ik besef mij dat daar ook een winkel is hoor, alleen zocht ik idd naar tips wat te kunnen eten in zo'n klein huisje. Je wilt toch gezond blijven doen, ondanks dat je wegbent! Bedankt voor de tips, er zitten hele nuttige bij!! Die verlengsnoer nemen we mee
Pizza etc kan toch niet? er is toch alleen een magnetron? ja of je moet t daar bestellen, neem aan dat je dat bedoelt?
kaasfondue kan altijd uit een pannetje evt rechaud meenemen of electrische pan (wel uitkijken in wel stopcontact je em plugt...). lekker met wortel, komkommer,annanas, stokbrood. knakworst is inderdaad ook lekker makkelijk, of tosti's maken in de pan. tja en stamppot moet je toch overal kunnen maken met rookworst.