wat me opvalt is bij het "te koop" topic dat er veel mensen wel iets te koop hebben staan bij marktplaats. wie heeft dat allemaal? ik heb het ook eens gedaan toen ik ging verhuizen, hield er best nog wel een lekker bedragje aan over...
Marktplaats fan...desnoods gratis af te halen, als ik het zelf maar niet naar de stort hoef te brengen Gaat tot nu toe redelijk en inderdaad we houden er aardig wat aan over. Zelf iets kopen, hebben we nu twee keer gedaan. Een bureau en een box.
Spullen verkoop ik daar nooit. Wel mn paarden. En als ik een ander paard zoek, komt ie meestal ook van mp. Mn vriend zoekt er vaker dingen op. Voor Jarissa heb ik er een heel leuk Kikker speelkleed gekocht. Voor haar (half)zus zo'n pop waar je vanalles mee kunt. Ben blij dat ik die niet nieuw heb gekocht want ze speelt er amper mee.
hahahhahaha ik koop ook wel een sop marktplaats erg handig vooral kleding voor mijn dochter het is met deze leeftijd nog niet dat het versleten is dus ook bij die mensen niet, en het scheelt gewoon een hoop geld
a.s. zaterdag komt er iemand voor mijn camera die te koop staat op marktplaats heb al aardig wat verkocht via marktplaats!.
Ik verkoop daar ook wel het een en ander..Staan nu ook weer hoop babykleertjes en babyspullen op en loopt weer aardig..
Ik woon in Belgiê,maar ben toch ook wel fan! Heb al een keer een gsm verkocht en een Disney Triviant(hier trivial pursuit)Spel gekocht op Marktplaats!
Wie niet...kan je denk ik beter vragen. Momenteel staat er niks op...maar heb nog het eea wat er op moet
ik koop heel vaak mijn boeken via marktplaats, zo heb ik bijna al mijn boeken van mijn favoriete schrijfster virginia andrews goedkoop op de kop kunnen tikken. heb zelfs een complete serie van 5 boeken voor de helft van de winkelprijs aan kunnen schaffen terwijl deze nog in plastic zat, dus ongelezen.
Ik heb regelmatig dingen verkocht via marktplaats. Staat nu ook weer een en ander op (badkamertegels etc.). Vanmiddag komt er iemand voor onze nog nieuwe wcpot.....
hier net zo ik moet Caitlin haar kleertjes er nog op zetten alleen heb ik zo veel dat het fotograveren hiervan tijdrovend is hahahahaha heb al veel verkocht en gekocht via MP
Ik heb er een boel kleertjes van Kaylee opstaan... En wat scrapspul (wat ik net verkocht heb ). Kopen doe ik niet zo vaak...
Ik maak veel gebruik van marktplaats, verkopen en kopen. De leukste dingen kun je er kopen. Ik heb er een babykamer gekocht, peuterkamer, bugaboo, hele leuke kast, kleding etc etc. Ik verkoop dan ook weer meubels, kleding, kinderspul.Ik vind het een geweldige uitvinding, je kan een hoop besparen, en je kunt er verdienen. Wat mij ook verbaast, overal is een leifhebber voor!
Er wordt hier zometeen een televisie opgehaald en morgenochtend een kastje Ruimt lekker op zo! Mijn zus is er trouwens ontzettend bedreven in. Ze koopt ook vaak dingen, knapt ze een beetje op en verkoopt ze dan weer voor het dubbele, leuk zakcentje.
Ik ga vanmiddag een box ophalen en heb zelf een slaapbank te koop staan omdat die plaats moet maken voor een wieg. Kopen op MP vind ik ideaal. Verkopen tot nu toe nog niet echt. Ik had mijn tel. nmr. er niet bij gezet en kreeg wel goede biedingen per mail, maar als ik die mensen dan terug mailde, reageerde ze niet meer. Nu dus toch maar mijn nummer neergezet. Kijken of dat helpt!