Een tijdje terug heb ik een zwembad gekocht op marktplaats voor best 'n (voor mij) behoorlijk bedrag. Nu wilde ik het zwembad vanmorgen op gaan zetten, en blijkt dat de verkoper er maar 1 dop voor het luchtventiel bij heeft gedaan, terwijl er 2 nodig zijn. Nu kunnen de kleintjes dus nóg niet zwemmen Is er IEMAND die een redelijk zwembad (waar mama en oma ook in kunnen) heeft voor een leuk prijsje?
Kan je nergens zo een dop krijgen? Wellicht bij een bouwzaak oid of een fietsenwinkel, als het een intex bad oid is zijn dit soort dingen volgens mij ook los te krijgen? Zonde om voor alleen een dop weer een nieuw zwembad te moeten kopen. En OT sorry geen zwembad hier
ik zou diegene waar je hem van hebt gekocht het wel laten weten want misschien kan die hem thuis nog vinden
Nee die dingen zijn echt nergens te krijgen Zelfs niet bij speciale winkels voor zwembaden -_-' Ze hebben stofzuigers, filters, pompen en honderdduizend verschillende chloordingen, maar géén stoppen :x Degene waarvan ik 'm heb gekocht heb ik uiteraard gemaild, maar daar hoor ik niets van terug (verrassend). Ben bang dat dat ook niet gaat gebeuren, vandaar dat ik liever meteen vandaag een ander zwembadje had gekocht, dan hadden de kleintjes morgen in ieder geval kunnen zwemmen