hallo meiden onze dochter wordt over een paar maanden gedoopt. mijn vraag is, wat hebben jullie jullie kindje aangedaan? een speciaal doopjurkje is aardig aan de prijs. misschien heeft iemand tips? bv een gewoon leuk jurkje? ( evt. wit ) ? ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt groetjes Lisa
Onze kleine meid word niet gedoopt oid. Maar ze hebben altijd hele mooie jurkjes op zwarte markten voor dat soort aangelegenheden voor niet teveel geld. Ik heb er een bruidsmeisjes jurkje gekocht voor 25,- voor mijn nichtje. Ze hadden ze vanaf maatje 56 en ook doopjurkjes.
kinder en dames mode trendy betaalbaar en kwaliteit - JURKEN/TUNIEKJES klik hier !!! 30 procent extra korting met kortingscode: 30&cat=JURKEN klik hier! en dan naar beneden scrollen
Ik heb onze dochter een doopjurk via ebay duitsland (www.ebay.de) besteld. Niet enorm duur. Eronder een wit shirtje en een witte legging
Onze dochter is gedoopt toen ze 6 weken was, ze had onze familie doopjurk aan, waar mn oma, moeder etc ook in gedoopt zijn. De doopjurk is 85 jaar oud. Ik ben zelf niet in de jurk gedoopt aangezien ik met pasen 2012 pas zelf gedoopt ben.
Mijn dochter zou gedoopt worden in mijn doopjurk, maar heb het even gepast maar die jurk is zo opudbollig en past niet bij haar. Nu heb ik een leuke zomerjurk, wit met paarse bloemen gekocht op marktplaats voor 15,-. Nog een leuke legging, bolero en schoentjes erbij en plaatje is compleet. Het hoeft dus helemaal niet zo duur te zijn. Een leuke nette jurk kun je zo ook nog een keer aantrekken, doopjurk is éénmalig.
Mijn zoon en dochter zijn gedoopt in een doopjurk die ik ook aan heb gehad. Erondehad mijn dochter een rokje en truitje (wit met zilver en grijs) en mijn zoon wit met donkerblauw pakje
Onze jongens hebben mijn doopjurk (zelf gemaakt door mijn mama uit haar trouwjurk toen) aangehad met daar onder een leuk wit kruippakje.
Onze dochter is een paar weken geleden gedoopt, toen was ze 10 maanden. Te groot voor de doopjurk dieik ooit aanhad maar die was ook niet echt mooi meer. Heb zelf een jurkje gemaakt van een wit stofje met een rood figuurtje erop, met pofmouwtjes. Rode legging eronder, helemaal leuk. Had het jurkje expres wat langer gemaakt maar dat is met kruipen niet handig dus ok ga er nog een stukje afhalen. Maar dus een gewoon jurkje. Kijk anders eens bij C&A als je niet teveel wil uitgeven, daar hebben ze hele leuke setjes met bolerootje en ook een wit jurkje met rode strik (was de back up mocht het zelfgemaakte jurkje mislukken ). En uiteraard genoeg andere winkels als je wat meer geld wil/kan besteden.
Doopkleding en doopjurken | Humpiedump.nl ik heb bij deze winkel een jurkje voor lydia gekocht (model corine, had eerst ander in mn hoofd maar die viel tegen toen ik hem zag)
Hier een 'gewoon' jurkje gedaan. Wit van Noppies met een rode bloem. Witte romper lange mouw en witte legging eronder.