hoi meiden.. Ik ben een beetje aan het rondkijken op internet enzo maar kan eigenlijk geen leuk idee vinden.. iemand van jullie misschien? groetjes schatje1
de eerste keer was een 'overeenstemming' in kroatie op zee, dobberend op een luchtbed in een romantische en verliefde bui, met aansluitend een knalfeest op een partyboot met de hele groep. daarna is mijn man voor de romantiek nog eens op zijn knieen gegaan in de abdij van de mont st michel in frankrijk.
Wil je iets grappigs of romantisch? Leukste vond ik van een vriendin; zij en haar man zeilen allebei en toen zij het zeil hijste, stond het aanzoek groot in het zeil.
Ik heb mijn man gevraagd in Artis bij het aquarium. Was wel heel romantich want daar is het erg donker We zijn alle 2 duikers dus dat vond ik wel de plek om hem te vragen. Daarna zijn we onderwater getrouwd, tussen de dolfijnen in Eilat.
ik heb mijn man op zijn verjaardag een aanzoek gedaan. ik had een kaart gekocht met daarop de route naar egmond aan zee. ik had erbij gezet hoe laat hij de trein moest nemen. ook stond op de kaart dat als hij op het strand was aangekomen dat hij op zoek moest gaan naar iets bekends. hij wist niet beter dan dat ik de hele dag moest werken. maar ik hoefde maar een paar uurtjes. na mijn werk snel naar huis gereden en de hond opgepikt en op weg naar het strand (mijn man was al onderweg) snel even een rode roos gekocht en hup naar egmond. daar aangekomen was het even zoeken tot ik hem zag, hij was al helemaal verrast dat ik en de hond daar liepen. we liepen een stukje het strand over en toen heb ik een groot hart in het zand gemaakt en ben in dat hart gaan staan en heb hem daar ten huwelijk gevraagd.
heb een oproep gezet op marktplaats voor een trouwjurk deze aangedaan. Heel de huiskamer met theelichtjes en kaarsen. Toen hij terug kwam van het sporten stond ons liedje op. hij heeft 10 minuten met zijn mond staan gapen. Heb hem een ring gegeven. Ben niet op me knieeƫn gegaan. Daarna zijn we met zijn broer en schoonzus lekker uit gegaan. Die zaten in het complot.
wij waren aan het aanbouwen. Toen ik thuis kwam van mijn werk moest ik voorom omdat het beton nog niet droog zou zijn. Mijn man nam me mee naar boven om te laten zien hoe groot de aanbouwe werd. Stond er in het beton geschreven ........... wil je met me trouwen! Op zijn knieeen met een ring. Ja dan wil je wel. En bij mijn beste vriendin hebben ze het tijdens een duik gedaan. Zij is mijn buddy en hij de buddy van mijn man. Dus mijn man en hij waren eerder naar boven gegaan en hadden op de boot een papier met ",,,,,,,,,,,,,,, wil je met me trouwen?" geplakt. Dus toen wij boven kwamen was het mijn taak om haar naar de boot te laten kijken. Na 10 min. zag ze het en zei ze tegen mij "jaaaaa" haha.