onze meid heeft vanmorgen deze spuitjes in haar armen gehad. nu zei die arts iets over dat er volgende weer wel wat uitslag en koorts kon optreden maar ik vond haar zo onduidelijk. dus hier mijn vraag wat kan ik verwachten na deze spuiten en wat kan ik er tegen doen! gr
haha we zitten met zn 3en in t zelfde schuitje Merel69, jij en ik. mijn CB zei reactie op men.C kan in de eerste 12-24uur, 4 a 7 dagen na BMR kunnen ze op die prik gaan reageren. mijn zoontje heeft gister op t eind van de middag de prikken gehad, nu 39 graden koorts, sinds vanacht al hoop dat hij niet ook nog eens gaat reageren op de BMR, vind beide prikken maar eng vergeleke met de voorgaande injecties
, allemaal dezelfde vragen. Er kunnen wel een paar topics dicht denk ik . Merel is nu dus 4 dagen na de prik en heeft 38.5. Als ik het goed begrijp kan dat al de reactie zijn op de bmr . Ze zeiden hier na een week, maar goed, voor mij is het wel duidelijk dat dit reactie is op de bmr dan..... Sneu hé voor die kleintjes. Krijgen ze een vacinatie omdat ze zo ziek kunnen worden van mazelen, worden ze evengoed ziek.... Succes allebei met je kleintjes.
oh das minder! nou hier is ze al verkouden, niet van de prikken hoor, maar hoop dat het daarbij blijft! ze had het ook over dat je wat uitslag kon gaan zien ofzo? waarom vind je ze eng?
bij mijn cb zeiden ze dat je 10 dagen naar de prik nog reacties kan verwachten zoals uitslag en koorst. noa heeft er geen last van gehad.
De dag van de prikken beetje verhoging en hangerig (maar een paar uurtjes) daarna nergens meer last van gehad, ook de week erop niet!
Mijn dochter heeft gisteren ook de bmr en menC gehad. Tot op heden merk ik er nog niks van. Van de bmr kunnen ze na een paar dagen een beetje mazelenverschijnselen krijgen. Dat is wat de arts gisteren tegen mij zei.
Hier afgelopen donderdag ook de prikken gehad. Op het CB bij ons zeiden ze dat je van de BMR 5 - 12 dagen na de prik last kan hebben. Nou dat hebben we! Verhoging, 39. Ze voelt zich helemaal niet lekker, hangerig enzo. Ik hoop dat het snel overgaat, want maandag gaan we op vakantie.
Ik moest eigenlijk vorige week met louise naar het cb voor deze prikken maar omdat we morgen op vakantie gaan heb ik de afspraak verzet. Ik heb geen zin dat mijn eerste vakantie in 3 jaar verpest wordt
Hallo, Op 14 augustus hebben ze ook deze prikken gehad. Amy heeft 1 dagje koorts gehad en Jay toevallig gisteren en vandaag, maar of hij het van de prikken heeft weet ik niet. Hij is verder gewoon vrolijk. Groetjes Brez
Ik zie zooo tegen deze prikken op. Vandaag heeft Sverre de DKTP/hib van 11 mnd gehad en dan volgende maand de BMR. Maar ben ik nou de enige die gewoon die link die weleens wordt gelegd tussen autisme en BMR niet uit zijn hoofd kan zetten? (Ik had die aflevering van Oprah ook niet moeten kijken... ) Geloven jullie daar in?
Hoi, Ik ben nog steeds van overtuigd dat autisme aangeboren is en niet zomaar kan ontstaan door een prik of wat dan ook. Groetjes Brez
Hey dames, jullie hebben t toch over de 14 maanden inenting? als ik t zo lees, dan denk ik dat ik m maar ga verzetten. Mijn dochterje moet as maandag, maar wij vertrekken die zondag erop voor een weekje naar Turkije... Lijkt me niet verstandig dan om die afspraak door te laten gaan met t risico op koorts in t buitenland. Tot nu toe heeft ze van geen enkele inenting last gehad..maar dit is volgens mij een zware toch..? wat raden jullie me aan? Greetzzz Bianca