Effe een vraagje hoor.. Ben nu 18 weken zwanger en ik heb de baby volgens mij gevoeld.. is me eerste zwangerschap dus weet natuurlijk niet zeker. Afgelopen donderdag voor het eerst en nu net weer..maar ik voel het zelfs aan de buitenkant al..? Kan dat? De bewegingkjes zitten echt in me onderbuik en daarnet voelde ik het weer 5 keer beetje achter elkaar.. Nou ben ik best slang (normaal weeg ik 55 kg) dus misschien omdat ik niet veel vetweefsel heb op mijn buik (en geen spieren haha) dacht ik misschien dat ik het daardoor al kan voelen? Maar toch twijfel ik .. Weet iemand of dat al kan zo vroeg?
Volgens mij wel hoor.. Ik voel het sinds een paar dagen echt heel regelmatig vanaf de buitenkant.. hiervoor enkel sporadisch. Wel heb ik de placenta voor liggen, als die bij jou achter ligt dan scheelt dat ook weer he.
Ook ik voelde ons kleintje met 18 weken, met de placenta voorzijde. Wel voelde ik pas een week of 3, 4 later het pas aan de buitenzijde.
geen idee hoe en waar me placenta ligt..? hoe kom je daar achter.. maar wel te gelk dan zeg..het zijn idd een soort plopjes..maar echt super , dan moet me vriend het nu ook kunnen voelen!
Hier voelde ik de plofjes heeeel duidelijk met 17 weken.. Leek soms ook vanaf de buitenkant maar nooit zo dat mijn vriend het kon voelen. Dat kan hij echt pas sinds afgelopen weekend.
Jahoor! Met 18 weken kan je absoluut de baby al voelen! Ik zelfs met 16 weken al. Geniet ervan, zo´n heerlijk/gezellig gevoel...
Dat moet een echo uitwijzen. Wij wisten het al met de NT-meting, omdat de echoscopiste dat ook direct aangaf.
Ja dat is je uk; tis niet echt onwijs vroeg ofzo hoor, ook niet laat; ik voelde mijn 2e uk met 14 weken
dat zal je kindje zijn! ik voelde mijn eerste met 18 weken al duidelijk. niet veel maar wel aanwezig. ook van de buitenkant waren die `tikjes`al zelfs te zien. ben benieuwd wanneer ik de 2de ga voelen!
dat kan zeker we hoor geniet er maar van . ik voel me zoontje vanaf 17 weken elke dag regelmatig echt trappen en vanaf 11 weken voel ik al geborrel en naderhand ook soms trapjes. met 19 weken kon je het zelfs aan de buitenkant zien bewegen en voetjes uitsteken en de vrouw die de 20 weken echo deed stond er van te kijken haha dit is wel me 2e kindje en alicia voelde ik voor het eerst met 15,5 weken en meteeen schopjes