Hoi hoi Marki heeft vorig jaar bijna 1 week in het ziekenhuis gelegen ivm het hoesten wat hij deed hij stikte er toen zowat in na onderzoeken en medicijnen is het toen zo goed als weg geweest maar nu sinds 5a6 dagen is het weer helemaal mis en gaat het met hem niet zo. Hij gaat ook zo naar de ha om te kijken hoe of wat maar ik ben maak me zulke zorgen en ben zo bang dat hij weer naar het ziekenhuis moet. Ik hoop dat het mee valt maar denk dat de ha ons weer door stuurt naar het ziekenhuis voor onderzoeken weer. Arm ventje zou zoveel willen doen maar je kan helaas niks doen
Het kan nu ook gewoon iets anders zijn. Dat hoop ik in ieder geval wel voor je. Ga je vandaag naar de HA? Ik ben ook net geweest en die van mij blijkt bronchitis te hebben...
Hopelijk ziet de ha wat er aan de hand is en kan er een oplossing voor gevonden worden. Heel veel sterkte en laat ons weten wat de ha heeft gezegd.
Hoi Mark en mark zijn net terug van de ha en het is een ontsteking aan de luchtwegen en hij krijgt dus nu 3 soorten medicijnen en dan moet het met 5a10 dagen beter gaan met hem als dat niet het geval moeten we terug komen en worden we door verwezen naar het ziekenhuis
Gelukkig. Is het toch niet gelijk een ziekenhuisverhaal. Ik hoop dat de medicijnen hun werk goed doen.
Hoi Ik ben nog lang niet gerust gesteld hoor want vorig jaar is het ook zo begonnen eerst medicijnen proberen tot dat we het zat waren en bij de huisartsen post niet geholpen werden en er werd gezegt dat hij niks had. Dat waren we zat en we zijn zo naar de eerste hulp gegaan en waren echt laaiend. Dus ga me zelf pas rustig voelen als het over is
Ja, je druk maken nu is voor jou ook helemaal niet goed, en je kleintje heeft er ook niets aan als je dalijk overspannen of iets raakt. Probeer er een beetje positief tegenover te staan. En als de medicijnen niet aanslaan, dan ga je terug naar de ha en vraag je zelf een doorverwijzing, want je kunt met een kleintje niet blijven "zeulen" van huisartsenpost naar ehbo enz. Dikke knuffel...