hee meiden! ik hoop dat het hier goed staat Eind maart word Esmée Katholiek gedoopt. Nou zag ik dat je een doopboekje zelf kon samenstellen. Alleen vind ik de teksten een beetje Te..Teveel met God, Jezus etc. F. zijn ouders zijn gevormd dus al anders dan katholiek. Ik zoek dus wat mooie teksten, wel lieve enz.Maar niet te kerkelijk..Hoop dat jullie me kunnen helpen? Liefs xx
Wij hadden precies dezelfde gedachte als jullie! Mocht best wat luchtiger allemaal zijn! Wij hebben zelf ons doop boekje samen gesteld en kregen naderhand zelfs complimenten van pastoor. Als je me even de tijd geeft ga ik het voor je zoeken en kun je misschien wat ideeen op doen!!! Ik laat je zo snel mogelijk weer iets weten!! Heb trouwens ook veel op internet gevonden!!
ik zou m''n dochter ook graag willen laten dopen, hoe moet ik dat doen dan? gewoon naar de kerk gaan en de pastoor vragen? en hoeveel kost dat? of hoe gaat dat in z'n werk??
kim, ik heb de kerk gemailt hihi.. en kreeg een telefoonnummer om te bellen.. Moet nog langs komen voor afspraak etc. maar volgens mn moeder kost het niks, geef je de pastoor gewoon wat jij wilt. 10 50, maar weet niet of dat overal hetzelfde is. Je kan zelf je doopboekje maken. Wij willen dat graag omdat we niet van dat hele kerkelijke houden!
Ik heb even gezocht maar kan de bestanden niet meer op de pc vinden. ik heb wel nog een boekje in Justin's bewaardoos, maar die ligt op zijn kamer, waar hij nu slaapt. Morgen benik hele dag werken, maar dinsdag zal ik he boekje zoeken! Heb je al eens op internet gesnuffeld. ik had volgens mijn gegoogled op :voorbeelden doop dienst....of iets in die trant.