Mijn zoontje is sinds donderdag ziek. moest vanaf woensdagavond tot en met donderdag ochtend overgeven. daarna 2 dagen heel slap, bijna niet willen drinken en sowieso niets eten. sinds gisteren krijg ik er weer flesjes in en genoeg water. vannacht en vanochtend 2 flessen pap en veel water dus dat leek goed te gaan tot hij die er net weer helemaal uitgooide. hij jammert ook alsof hij een beetje pijn heeft maar heeft geen koorts. had hij de eerste dag wel. het is echt heel zielig. hij heeft sinds een paar maanden last van erge eczeem op zn wangen en vorige week op het consultatieburo bleek al die maanden ook al zo goed als niets gegroeid in gewicht en lengte. en nu na deze 4 dagen niet eten is hij echt extreem mager geworden en heel slap. net een lappenpopje. as donderdag gaan we naar de dermatoloog voor allergietesten. maar misschien moet ik me ook wel meteen naar een kinderarts laten oorverwijzen? begin me nu wel echt zorgen te maken. reza was een heerlijke bijna 9 ponder bij zijn geboorte en echt sumo het eerste half jaar. er is helemala niets van over. hij eet normaal gesproken ook super goed en veel en krijgt nog heel veel flessen ook dus het is heel vreemd. bah!!
Heeft je zoontje nog wel gewoon plasluiers? Anders misschien toch even de HAP bellen i.v.m. eventuele uitdroging. Ik ben daar zowiezo heel makkelijk in. Als ik het niet vertrouw kijkt er maar een dokter naar hoor! Heb van dichtbij meegemaakt dat een kindje door uitdroging is overleden, bij kleintjes kan dit vrij snel gaan. Zeker als ze slap en pieperig zijn is het wel goed om even na te laten kijken. Succes in ieder geval en ik hoop dat het snel wat beter gaat.
Ik zou ook even bellen voor de zekerheid. Zeker omdat je zegt dat hij zo slap is geworden. Probeer er anders eens wat ranja of vruchtensap in te krijgen. Misschien komt ie wel suikers tekort en is ie daardoor zo slap.
hij heeft een dubbele oorontsteking. en ik zelf een enkele. en mijn vriend een zware griep. gezellig hier joh! arm manneke..gelukkig heeft hij wel aardig wat flessen en water gedronken vandaga. helaas nog steeds geen vast voedsel. hopelijk morgen weer