Hey blijkbaar zit de baby (volgens familie) heel laag. Kan dit duiden op het feit dat ik misschien vroeger zou bevallen ? (eerste zoon was enkele weken te vroeg) Ik ben thuis om te rusten (geen platte rust) en bij de laatste controle was alles goed. volgende week heb ik opnieuw controle. maar ik was eens benieuwd naar jullie bevindingen..
Bij mij in ieder geval niet. Allebei zijn ze ingedaald rond de 28 weken en droeg ze ook altijd heel laag, maar de eerste is geboren met 40w6d en bij de tweede ben ik uiteindelijk maar ingeleid met 41w3 dagen. Hier gaat het dus niet op!
Nee, heeft er niks mee te zien! Mijn dochter was op 38 weken pas bezig met indalen (lang heeft ze erg hoog gezeten) en toch ben ik spontaan 4 dagen later bevallen, terwijl de gynaecoloog me verzekerde dat ze niet voor de 40 weken zou komen! Dat is natuurlijk het tegenovergesteld als bij jouw, maar zo zie je maar dat laag/hoog dragen en indalen/ niet indalen niet zoveel met een bevalling te zien heeft!
Nee, dat zegt niets over of je eerder gaat bevallen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik altijd heel erg laag gedragen. Wanneer ze precies is ingedaald weet ik mij niet meer te herinneren, maar de dame is tot 41w4d lekker blijven zitten. Nu, bij deze zwangerschap, draag ik ook weer heel erg laag. Eens kijken wanneer deze baby van plan is te gaan komen...
Nee het zegt niks of je eerder bevalt of niet. Bij mijn zwangerschappen droeg ik ook heel laag, 1e is met 38+2 geboren en de 2e 41+5. De 2e was niet eens ingedaald, pas toen mijn vliezen braken daalde ze in.
In gedaald of niet zegt niks over het tijdstip van bevallen... Bij mn eerste ingedaald met 34 weken, met 38 weken bevallen. Sommige kindjes dalen pas met de bevalling in.
Hier de eerste met 31 weken al ingedaald, met 42 weken bevallen. Tweede met 33 weken, met 41+3 bevallen. (Beide met hulp overigens) Dus hier zei het niets