haren verven!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bambi1990, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambi1990

bambi1990 Niet meer actief

hallo dames,
    ik ga vanavond me haren laten verven,
    maar nu vertelde mij iemand dat het raar uit kan pakken,
    omdat het als je zwanger ben of heel goed uitpakt of heel slecht.
    hebben jullie dat wel eens gehoord?

2. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Er gaan idd de wildste verhalen rond over haren verven.

Ik heb het pas geleden geverfd het heeft goed gepakt en is niet groen geworden whaha.

3. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Tegenwoordig is dat niet meer zo.. Vooreen werden er andere stoffen gebruik maar nu kan het geen kwaad meer...
    Heb het van de week toevallig na gevraagd odmat ik ook hoognodig weer moest.

4. Paddington

Paddington Niet meer actief

De kleur kan iets anders uit pakken zei de kapster tegen mij maar ik heb geen verschil gezien met nornaal

5. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Bij mij heeft het de hele zwangerschap het goed uitgepakt en heeft geen andere kleur gekregen dan de bedoeling was :D.
    Heb het 2 dagen geleden nog gedaan want ik wil er nog wel enigzins fatsoenlijk bij liggen in mijn kraambed binnenkort (zie mijn onderschrift).

6. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Ik weet het niet zeker. De één doet het wel en de ander niet. Ik zou diegene die het bij jou gaat doen eerst even op een lok laten testen en op je hoofdhuid. Als je zwanger ben kan de kleur anders uitpakken, maar je huid kan ook anders reageren op de chemicaliën die in de haarverf zitten.

7. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    haren verven tijdens zwangerschap(of menstruatie) kan geen kwaad!!geen vreemde bij of uitwerkingen oid!!
    haren permanenten kan wel anders uitpakken!!
    maa hoeft natuurlijk niet!

ben zelf kapster en heb deze vragen ook vaker gehoord hihihi

succes!!!

8. sassefras26

sassefras26 Actief lid

12 nov 2010
    150
    1
    0
    Ben zelf kapster, en blond haar (verf), en heb gemerkt dat ik sinds ik zwanger ben een andere kleur moet gebruiken.
    Je kleur kan wel degelijk anders uit pakken.
    Niet totaal anders maar hij kan warmer zijn van kleur als normaal of juist wat koeler.
    Ik heb altijd goud blond maar heb dit keer meer een as blonde kleur moeten gebruiken, om toch een goud blonde kleur te krijgen. succes

Deel Deze Pagina