Volgens mij heeft Iman ontzettend keelpijn. Ze is hartstikke hees en wil de hele tijd drinken. Ze heeft ook een soort van droog hoestje. Weet iemand iets dat ik haar geven kan om de keel een beetje te smeren? Of is er iets speciaal voor baby's?
ik zit hier denk ik me hetzelfde, je bent me net voor. na een zeer onrustige nacht en een dag met veel huilen ga ik me ook afvragen of rowin geen keelpijn heeft, wij zijn allebei ook flink verkouden en geveld door het griepvirus. ik hoop dat er iemand tips heeft. groetjes cindy
Veel laten drinken, probeer het zuivel (m.u.v. flesvoeding) zoveel mogelijk te beperken ivm slijmvorming. Let goed op koorts ivm keelontsteking. Beterschap!
babyluuf op zijn keeltje smeren dat verzacht de keelpijn verder idd veel laten drinken en proberen zoveel mogelijke slijmvormige dranken te vermijden tussikind van vsm is er speciaal voor kleintjes wat de hoest wat losser maakt even informeren bij je apotheek beterschap
ja idd veel water... die van mij zit nog aan de fles, kan ik niet echt wegnemen, maar geef veel vruchtensapjes. arme schat heeft ook een behoorlijke snotneus, en echt roggels in de keel kan er niks voor geven, want ze heeft al een week antibiotica voor oorontsteking gehad...en snotneus met zoutwater oplossing drupellen en er uit zuigen...