Ik heb een vraagje. Ik heb een foto en die wil ik graag nog een aantal keer hebben. Alleen ik heb 'm niet digitaal. Nu is mijn vraag: Kan je via Hema/kruidvat/enz ook die foto opsturen en dan er meerdere van bestellen? En krijg je dan ook de originele weer terug? Heeft iemand dit wel eens gedaan en was de kwaliteit oke? Groetjes Otje
Ik doe dat altijd via de fotograaf, dus ik weet niet hoe het bij andere winkels gaat. Bij de fotograaf lukt dat altijd super, en is ook helemaal niet duur vind ik. Kwaliteit is goed, en de originele krijg je gewoon terug. Ik betaalde toen voor 2 foto's van 20*30 (geloof ik) iets van 7,00.
Ik scan ze hier thuis in, moet je wel een goede scanner hebben en de kwaliteit op zo hoog mogelijk zetten, maar dan hebben we wel een mooi resultaat. Ik zou zo bang zijn bij de Hema dat ze opeens mijn foto kwijt zouden raken. De kans is wel heel klein, maar toch...
wij hebben het gedaan met een foto van onze (overleden) opa, we hebben dit toen gewoon naar de fotograaf gebracht (juist omdat we bang waren dat die kwijt zo raken) en dit ging goed. Groetjes Anita
hier ook alleen ervaring met naar een fotograaf brengen.... dus kan je er verder niet mee helpen! fotograaf was trouwens prima kwaliteit en ik kreeg het orgineel ook terug!
Je kunt gewoon een foto van foto laten maken. Ik vind de kwaliteit van de fotograaf veel beter dan dat van kruidvat of hema. Is wel ietsje uurder, maar dan heb je ook wat.
Oke, bedankt voor jullie reacties! Ik ga er mee naar de fotograaf. Deze mag van mij dicht. Groetjes Otje