Pfff 8 maanden (37 weken) sprong.... Lotgenoten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzanne75, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Volgens mij hebben we sprong nummer 6 te pakken hier. Hij wordt al 4 dagen telkens vroeger wakker 's morgens, vanmorgen al voor 6-en. Normaal slaapt hij perfect van half 11 tot 12 maar na 35 minuten was het huilen geblazen. Vanmiddag ook maar 35 minuten geslapen... Pfff zeer vermoeiend. Hij heeft de afgelopen tijd niet meer dan 12 uur op een dag geslapen. Niet normaal voor een baby lijkt me.

Hij kan sinds kort heel goed tijgeren en vanmorgen is hij blijkbaar uit zichzelf gaan zitten. Verder heeft hij sinds deze week zijn 2 boventanden door en kan hij "mama" zeggen. Veel nieuwigheden dus. Ik hoop dus maar dat het "gewoon" een sprongetje is en dat ie snel voorbij mag zijn!

Lotgenoten?

2. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Geen lotgenoot hier, maar ik wil je wel feliciteren met dat ie kan zitten, zijn boventandjes en zijn "mama" =D>

3. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Ik kan met je meeleven want het was hier 2 weken echt heftig!
    Maar het gaat weer over...... :D

4. Ruben

Ruben Actief lid

3 jan 2008
    171
    0
    0
    Hier al weken en weken.. en het gaat maar door! :( Meneer heeft 3 tandjes tegelijk gekregen en er zitten er nog 3 aan te komen. Heeft in beide oortjes onsteking .. kan zitten en is druk bezig met proberen te kruipen al mag dat nog niet helemaal lukken! Erg frustrerend allemaal.. maar goed zal wel weer overgaan :D

Deel Deze Pagina