Ik ben dus bezig met de laatste loodjes... En ik heb al weken geen leuk boek meer te lezen... En dat is echt shit nu ik zoveel zeeen van tijd heb! Mag gewoon een makkelijk, lekker-lezen boek zijn zeg maar. Heb laatst de shopaholic serie al helemaal gelezen... Maar zijn er meiden die mss een tip hebben voor zo'n heerlijk boek dat je in 1 ruk uit leest? Kan ze wel gebruiken nu Bedankt alvast!
@ female jazeker heb ik een aanrader : de boeken van Virginia Andrews of ken je die al ? Het zijn heerlijke boeken die je echt in 1 ruk uitleest , soms zijn de verhalen ook wel eens zielig maar dat houdt het spannend . Succes met de laatste loodjes ! L.sybje
er kom een vrouw bij de dokter is erg goed van kluun het 2e gedeelte de weduwnaar is ook erg goed het 1e vond ik echt een jank boek hahahaha kreeg gewoon tranen midden in de bus
De dr. Linton reeks van Karin Slaughter.... Helemaal super Boeken van Karin Fossum, Rendez-vous van Esther Verhoef. Have fun!
Mijn favo lijstje Elvin Post Vals Beeld Esther Verhoef Onder druk Onrust Rendez Vous Close up Joanne Briscoe Slaap met me Saskia Noort De eetclub Terug naar de kust Nieuwe buren Simone vd Vlugt De Reunie Schaduwzuster Alles van Kluun of Heleen van Rooyen
Bedankt! Schrijf ze allemaal op en morgen scheur ik meteen naar de bibliotheek! Kom maar op met nog meer ideeen, na dit topic moet het weer goed komen met me Vind het nl zo vervelend als ik niks leuks te lezen heb... Vooral 's avonds in bed vind ik het heerlijk om nog een lekker boek te lezen...
ik heb zelf vandaag dit boek gekocht, is een roman over vrouw die net moeder is geworden en waarvan de hilarische fouten en twijfels in beschreven worden. Lijkt mij persoonlijk erg leuk (vooral grappig) Risa Green, babypraat
Als je een beetje van thrillers houdt zijn ook de boeken van Nicci French erg lekker om te lezen. Die lees je ook in één ruk uit . Succes! Josien
Ik vind de boeken van Nicci French geweldig..(schrijvend echtpaar) .. spannend, en zo door te lezen..... heb ze allemaal gelezen , zitten een paar tussen waar ik wat moeite mee had om door te lezen, maar dat weegt niet op tegen al die andere boeken van hun! Wat mij betreft een echte aanrader
hmmm ken veel mooie boeken hier wat tips: komt een vrouw bij de dokter: erg mooi, zielig maar ook met veel humor weduwnaar: vervolg op komt een vrouw bij de dokter terug naar de kust: ook erg mooi en spannend de reuni: heeel mooi en spannend boek..met een heel verrassend einde! misschien kan je hier wat mee! liefs marieke
De gifhouten bijbel van Barbara Kingsolver, over een dominee die met zn gezin naar de jungle gaat, alles loopt uit de hand als de bevolking niks van zijn verhalen wil weten. Huis met de geesten van Isabelle Allende, ken je vast wel van naam, over een rijke chileense (?) familie en alles wat daarmee gebeurd, echt een prachtig boek. Verboden liefde van Norma...Gaat over 2 hartsvriendinnen in Jordanië, en van die meiden wordt verliefd op een man die haar vader niet goedkeurt en wordt vermoord (waar gebeurd).
virginia andrews was ook het eerste wat in mij opkwam omdat ikzelf daar zo'n grote fan van ben maar die was je al aangeraden. zelf zou ik in dit geval alle harry potter's eens gaan lezen. heb ze allemaal in huis maar heb alleen de eerste 2 delen gelezen. maar je moet natuurlijk wel van dit genre houden. waardeloos als je de tijd niet heb om eraan te beginnen of in mijn geval "de tijd niet neemt" verder zou ik in de bieb eens op zoek gaan naar sydney sheldon, is ook een meesterlijke schrijver, luchtig weg te lezen en ik kan het slecht opzij leggen als ik er aan begin.
Als je van waargebeurde verhalen houdt..... - Mijn woestijn van Waris Dirie - Sultana Van ? - Nog eenmaal mijn moeder zien van ? Vooral die eerste 2 zijn errug goeoeoed! Lees je in 1X uit! Mijn woestijn pakt wat eerder op. Vanaf bladzijde 1 blijf je lezen.
ik sluit me aan bij sypje! de boeken van virginia andrews zijn echt supergoed ik heb ze bijna allemaal! welke echt aan te raden is: bloemen op zolder.
Er zijn lekker veel tips gekomen zeg, dankjullie wel! heb net een lijstje gemaakt. Ga nu de dieren verzorgen en douchen en dan de bibliotheek onveilig maken. Thanks!
en voor wat ben je uiteindelijk gegaan? ben zelf op het moment weer een boek aan het lezen van virginia andrews de hudson serie.