Dit inderdaad! Wij proberen steeds meer plastic te weren, de dopper hebben wij al jaren. Ik vind het ook zo zonde van al die wegwerp flessen, dit kunnen we gewoon bijvullen. Ideaal! Hebben dr vier, mn man gebruikt er elke dag drie en ik heb er een voor mezelf overdag.
Dan.heb je blokjes met smaak. Ik heb dat met meer producten gehad na 1 keer lemon prut in mn vaatwasser te proppen. Gatsie wat vies. Heb nu de goedkoopate all in one van sun zonder zooi. Ideaal en smaakt niet vies.
Ik wil graag de Kleen Kanteen met de grote opening, of met de sportdop. Ik twijfel nog. Ik vind het fijn dat ze duurzaam zijn. Ik wil er graag ijsblokjes of een citroentje in kunnen doen. In de fles zou geen smaak acherblijven.
Ik dacht dat ik de enige was! Vind ze dus ook niet fijn drinken. Heb er zelf een stuk of drie van de Action. Hele simpele maar doen hun werk prima.
Wij hebben er drie. Het zijn ‘gewoon’ flessen om drinken in te doen. Wel goed uit dlkaar te halen en in de vaatwasser te zetten. Mijn favorite fles is de waterfles van tupperware, maar wij gebruiken ze allemaal doorelkaar.
Wij hebben er hier ook een paar staan. Kinderen nemen ze ook mee naar school, nooit gedoe met lekkende bekers. Voordelen vind ik: makkelijk in gebruik, lekt niet, super stevig, makkelijk schoon te maken en kan in de vaatwasser. Nadeel is wel dat ze aan de prijs zijn, maar ze gaan echt lang mee.
Hier net zo. Ik vind ze ideaal. Alleen de kinderen nemen er geen mee naar school. Ik merk dat je ze wel goed dicht moet draaien en dat ze in een kindertas (waar mee gesleept wordt) de dop sneller losschiet. Bij onszelf geen last van. De kinderen hebben een camelback, daar zweer ik bij.
Dank jullie wel voor de reacties. Toch veel mensen tevreden. Helaas lees ik ook dat ze soms lekken. Ga ook naar de genoemde alternatieven kijken.
Het grote voordeel is dat je met de aankoop van zo'n ding een goed doel steunt, verder is er niet heel veel bijzonders aan. Het is alleen geschikt voor water, en gemaakt van gerecycled plastic zover ik weet. Persoonlijk zou ik liever een klean kanteen hebben (maar nu nog een andere dpa vrije plastic bidon en ga geen nieuwe kopen)
Hij is natuurlijk wel zwaarder dan een plastic fles, maar ik ondervind er eigenlijk geen last van. Hij past alleen niet in je handtasje . Maar ik geloof dat ze ook kleinere varianten hebben!
Ik vind hem prima en handig voor mijn dochtertje omdat je er een bekertje van kan maken. Maar verder smaakt t toch naar plastic of afwasmiddel ofzo. Dat heb ik bij de Kleen Kanteen niet. Nadeel daarvan is dat ie zwaarder is en er al na dag 1 mee naar school een deuk in zat. Ohja en Kleen Kanteen kan niet in de afwasmachine.
Hier ook een Dopper fan. Heb er een keer eentje gekregen en die beviel goed. Heb er daarna nog 2 bij gekocht voor mn kinderen. Ik vind het handig dat je ze helemaal open kunt maken om schoon te maken.
Dopper lijkt me heel prima, zelf wilde ik geen plastic dus heb een Tulper. Die is van rvs en draagt ook bij aan drinkwater projecten. Ik heb die met de tekst "love water leave plastic". Erg tevreden over
Ik vind ze heerlijk, de kinderen drinken er hier steeds meer water door (en ook meer per warme dag, ideaal). Inmiddels zelf leuke cups ontworpen en laten laserprinten, waardoor ze er ook nog gewoon tof uitzien.