chi arc krultang

Discussie in 'De lounge' gestart door crystals, 24 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crystals

    crystals Actief lid

    20 okt 2015
    404
    95
    28
    Hoi iedereen

    Ik was erg benieuwd of er hier dames zijn die
    In het bezit zijn van deze krultang?
    Is het makkelijk te doen in de ochtend enzv

    Ben erg benieuwd naar de reacties
     
  2. fee90

    fee90 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Heb deze niet maar heb van het weekend een wonder methode gevonden.
    Ik heb heel dik en veel haar dus krullen was pretty maar duurt zo lang!! Heb verschillende krultangen, maar pas 1 op alieexpress besteld met 5 opzetstukken. Normaal gebruik ik een dikke tang voor grote losse krullen, maar ik wilde zo'n dunne staaf omdat je dan met grotere lokken sneller en ook grof kan krullen. Geen pijpenkrullen dus. Zoek maar eens op curling iron 5 pieces, dan vind je wel welke ik heb.

    Ik heb de methode van plaatje gevolgd, maar dan met de dunne opzet van die krultang en geen vastzet clip.gewoon zelf eromheen wikkelen en 15 sec vasthouden.

    Kostte me 10(!) minuten, 7 lokken in totaal. Haarlak erop, zit nu al 2 dagen geweldig. Met andere krultangen nooit zo goed gezeten.

    Heb die krultang waar je om vraagt gegoogeld maar volgens mij kan je beter zo'n wand aanschaffen en een hittebestendige handschoen, dan wikkel je de lokken zelf om de tang en heb je geen deukjes van een knijper in de lokken. Dat automatische geloof ik nooit zo in,wikkelen kan lastig zijn met een knijp krultang maar als je er zelf omheen wikkelt met handschoen aan dan ben je veel sneller klaar.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. fee90

    fee90 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Oh nog even over die chi arc, als je de filmpjes op YouTube bekijkt zou ik er echt nooit aan beginnen! https://youtu.be/0vvDl23_8kc
    Of had jij goede gezien?
    Hele dunne pijpenkrullen, vind het er niet mooi uitzien. Zie geen voordeel in dat automatisch, als je de krullen naar buiten wilt richten zodat je meer volume krijgt denk ik dat het alleen maar gedoe geeft.
     
  4. Daenerys

    Daenerys Fanatiek lid

    21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik heb de Chi Iron curl die automatisch roteert en ik ben er eigenlijk heel tevreden over. De krullen blijven ook echt dagen goed zitten!
    Het is even een uitgave maar dan heb je wel wat!
     
  5. Daenerys

    Daenerys Fanatiek lid

    21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Nou mijn krullen zien er echt niet zo uit als in dat filmpje hoor maar ik draai de krultang ook niet terug met die automatische rotering maar doe dit zelf weer handmatig.
    Alleen het indraaien doe ik automatisch roterend.
     
  6. Imensa

    Imensa Fanatiek lid

    23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik wacht op de filmpjes waar ze op hol slaan en doordraaien... heerlijk tegen je oren en hoofdhuid aan gheheheh
     
  7. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb de chi stijltang. Kun je ook de mooiste krullen van maken. Maar ook je haar plat mee maken. Is dat geen optie?
     
  8. crystals

    crystals Actief lid

    20 okt 2015
    404
    95
    28
    Hi iedereen

    Bedankt voor de tips
    Iemand uit mijn omgeving verkoopt de tang vandaar mijn interesse ik zou hem voor een mooi prijsje kunnen overkopen, zij gebruikt hem zelf niet omdat ze nogal dik haar heeft
     
  9. Noelle85

    Noelle85 Fanatiek lid

    8 jul 2013
    1.739
    441
    83
    Ik heb ook een gewone Chi tang, en daarmee kan je prima krullen maken.

    Wat mij opvalt van die arc krultang, is dat het klepje best lastig open gaat, waardoor je de tang niet soepel uit je haar kan trekken en er haartjes vast blijven zitten. Lijkt me niet echt een lekker gevoel ;) Maar als het iemand in je omgeving is, mag je hem niet een keertje gebruiken om te kijken wat je er van vindt?
     
  10. crystals

    crystals Actief lid

    20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik zal het eens vragen dank jullie wel voor de tips
     
  11. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Echt he..hahahaha echt een reactie voor jou . 😂😂
     
  12. macy77

    macy77 Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.239
    1
    0
  13. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik kan je de tang echt aanraden!! Ik gebruik hem alleen zonder het roteren. Gewoon een pluk pakken en erom heen draaien en even vasthouden. Doordat het klepje zo kort is, heb je geen last van rare knikken in je haar. Hij wordt snel heet, blijft ook goed heet, is in temperatuur verstelbaar en het belangrijkst mijn krullen blijven echt supergoed zitten! Als je het roteren wel wilt gebruiken..ook dat is echt heel makkelijk in gebruik! Ik vind alleen krullen zonder roteren mooier maar smaken verschillen :)

    Als je voor een mooie prijs zo'n goede tang op de kop kunt tikken, zou ik het zeker doen! Of je het roteren nu gebruikt of niet :)
     

Deel Deze Pagina