Luvion doppler, 2 koptelefoontjes en 2 plekjes om ze in te pluggen wij luisteren altijd gezellig samen
Ik heb een angelsound gekocht toen ik 10 weken was. Had héél wat opzoekingswerk gevonden en vond vanalles over dat je je zorgen kan gaan maken enzo. Maar ik heb het toch gedaan en ik vond het kleintje meteen. Prachtig joh! Mocht ik het niet gevonden hebben dan zou ik de dag erna in het ziekenhuis gestopt zijn (hier in België beval je in het ziekenhuis) om daar te laten luisteren om me dus geen zorgen te moeten maken, want het kon wel nog te vroeg zijn. Het enige waar ik wel héél erg mee oplette was dat ik slechts 2x per week luisterde (zondag en woensdag) en niet meer dan 5 min. Eens ik het hartje gevonden had dan ging het ding weer de kast in. Nu gebruik ik het niet meer want ik voel meneer al 11 weken goed schoppen en trappen, dan heb je dat als bevestiging hé Succes meid!
Idd elance! Ik luister ook max 2x per week. Wat ook zo leuk is: ik heb n kabeltje zodat ie ook in de radio kan. Dan luister ik met mn ouders. En heb het zo mn oma ook al laten horen. Moet wel je ding zijn, maar ik vind t mooi om het te delen met mensen die dicht bij me staan.
Ik had een 2e hands angelsounds gekocht via mp, en vond het fijn en geruststellend om af en toe naar het hartje te luisteren. Ik ben hem pas gaan gebruiken vanaf 15 weken, tot aan de 22 toen ik mijn zoontje volop voelde bewegen. Waar je denk ik wel mee op moet passen is dat als je je baby minder/ niet meer voelt, je wel altijd de vk moet bellen ipv alleen zelf te luisteren naar het hartje. Wij horen enkel de hartslag, maar alleen een vk kan horen of het een goede hartslag is.
Ik heb het ook even overwogen maar besloten het toch niet te doen. Was vooral als geruststelling als ik de baby wat minder voelde bewegen. En las dan dat je soms de hartslag niet kan vinden en zag mezelf al compleet in paniek schieten
Oppasje, dank je! Ja dat is mijn dochter, hier was ze pas 20 dagen. (maar ik heb wel het voordeel van een (mijn vroegere) oppasmama (nu oma) die professioneel fotofraaf is...
Ik heb er 1 via MP, een babytalk... geen hoofdtelefoon nodig en gewoon te beluisteren. Gel heb je wel nodig. Ondanks placenta aan de voorzijde geen moeite gehad om vanaf 13 weken de baby te horen....