Doppler/Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DragonBerry, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    letten jullie wel op dat je het niet te veel en te lang doen, zo'n ding werkt namelijk met radiogolven.
    Ik heb er zelf ook en en ik luister 1 keer in de week en dan niet langer dan ongeveer 5 min.

2. mamawenny

mamawenny Lid

21 dec 2008
    44
    0
    0
    Ik heb zelf ook de angelsounds bij babybeats gekocht.
    Vanaf een week of 14 heb ik het gebruikt en die 1 of 2 keer dat ik mijn zoon niet kan vinden ga ik ff staan en weer liggen dan kon ik hem meteen vinden.
    Het stelt mij juist gerust als ik hem ff niet voelde bewegen.
    Bij twijfel zou ik er gewoon eens eentje lenen of huren dan weet je meteen of je het leuk vind.
    Wij luisteren 2 tot 3x in de week.

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Hier ook bij onze zoon gebruikt, vond het fijn om af en toe ff te kunnen luisteren voor het slapen gaan. Maar ga dan ook niet stressen als ik m niet vind. Voor deze word het de vraag hoe lang ik het vol houdt om niet te luisteren :p

4. Aloe

Aloe Niet meer actief

Angelsound is leuk.
    Ik heb er ook een.

Maar dames, luister hier aub naar.
    Na 24 weken, en er is weinig beweging, gebruik de angelsound dan niet meer als gerusstelling en ga naar de vk of gyn. Op dat termijn zijn hun de enige die beoordelen kunnen of het goed gaat of niet.
    Een hartslag wil dan namelijk niet zeggen dat je kleintje het goed maakt. Echt dames, ik heb hier ervaring mee.

Tot aan 24 weken kunnen artsen niets voor je doen. Meestal niet althans.

En nee de vk en gyn zijn er idd niet blij mee omdat er zo veel meer vrouwen in paniek te zien krijgen. Je moet namelijk echt wel stalen zenuwen hebben wil je het niet kunnen vinden.

5. danip

danip Niet meer actief

Ik heb de angelsounds. Ik heb hem gekocht met 14 weken, en had eht toen binnen een paar minuutjes gevonden. Ik heb hem wel gekocht met in mijn achterhoofd dat ik het misschien niet altijd zou kunnen horen, en dit niks zou betekenen. En dat is ook echt zo! Ik heb het 1 keer niet kunnen vinden, maar heb me er niet druk over gemaakt, en heb het een paar uur later weer geprobeerd en toen had ik het zomaar weer gevonden. Dus echt als je eens niks hoort, dan ligt de beeb misschien net verkeerd.

Oh en mijn placenta ligt ook voor, en ik heb zelf al wat isolatie, maar ik hoor het super duidelijk!

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb een angelsound en heb gister voor het eerst het hartje van de beeb ermee gehoord! Echt herkenbaar en weet het zeker! Zo mooi!! :D

7. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik vond het al heel wat dat ik het zelf kon vinden!
    Heb hem ook absoluut niet gekocht omdat ik onzeker ben, maar het is ons eerste kindje en heb verder geen klachten of wat dan ook en voel me absoluut niet zwanger. (behalve me groeiende borsten en buik) Dus voor mij is het dat ik kan luisteren en het besef krijg dat er echt een kleintje in mij zit.
    Maar ik zou hem niet om andere redenen gekocht hebben, maar het is wel supermooi om even te horen, de laatste keer bij de vk hebben we het maar een paar tellen gehoord.... (beetje een rare vk...)

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier vandaag (+/- 10 weken) de angelsound kunnen gebruiken. (gekregen van schoonzus). Heb heel lang gezocht, maar kon helaas niks vinden. Na 2 glazen water en een half uurtje nog eens geprobeerd en met mn dochter heerlijk kunnen genieten van het hartje!

9. xHope

xHope Actief lid

14 jan 2012
    107
    0
    0
    Ik heb ook de Angelsound, gebruik hem 1 keer in de week (het liefste elke dag hihi) en heb het hartje tot nu toe elke keer gehoord gelukkig, gebruik hem vanaf 13 weken ongeveer en ben nu 16 weken.

10. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    He dames,
    Ik heb ook de angelsound aangeschaft en heb wel een duidelijke hartslag gehoord, maar ik denk dat het mijn eigen hartslag is het gaat namelijk niet heel snel.
    In principe ben ik nog wat te vroeg, maar wilde toch al proberen.
    Kan het kloppen dat ik mijn eigen hartslag hoorde (van bovenaf gezien rechts boven mijn schaambeen, ongeveer op onderbroekrand hoogte) of was het toch de baby?

Deel Deze Pagina