wat is dit rechts op de echo?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door umm, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik kreeg net de tip mijn vraag hier te stellen aangezien ik de 20ste pas weer afspraak heb met de vk. Ik heb vorige week een vroege echo gehad met 8 weken. Gelijk kloppend hartje, opgemeten en met 2 minuten klaar. Helemaal blij natuurlijk en echo foto mee naar huis. Thuis keek ik en zag ik rechts nog iets zitten. Me man dacht is iets wat gewoon daar hoort placenta ofzo. Nu vandaag me moeder blijde nieuws verteld en foto laten zien en zei zij gelijk zijn dat er twee?

Nu ben ik dus wel nieuwsgierig wat het is een placenta of iets anders en of dat normaal is. Heb bij mijn vorige nooit zoiets gezien.

Alvast bedankt.

Bijgevoegde bestanden:

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Ik ben het met je moeder eens. Het is ook mijn eerste gedachte. Ik kan het niet helemaal goed beoordelen op de foto, maar ik vermoed twee vruchtzakjes te zien met in elk zakje een klein kindje. Ik zou jullie aanraden morgen toch contact op te nemen met de praktijk waar de echo gemaakt is en of zij de foto willen beoordelen. En indien zij ook twijfelen nogmaals een echo te maken. Ik ben erg benieuwd! Laat je het me weten als het er inderdaad twee zijn? Succes!

Groetjes Monique

3. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedenavond Monique,

Bedankt voor je snelle reactie. Zo dat had ik niet verwacht in eerste instantie, maar na de reactie van me moeder begon ik ook te twijfelen. Zou een leuke verassing zijn! Ben al lang blij dat het niet iets geks is op eerste gezicht, een complicatie ofzo.Ga morgen gelijk even bellen en laat het je zeker weten. Nogmaals bedankt

Liefs Umm

Deel Deze Pagina