Wie heeft hier wel eens de rode kool test gedaan en klopte deze? Vanaf 12weken schijnt het beste te zijn. Hele rode kool in stukken snijden, water aan de kook brengen, kool erin en dan nog 10 min laten doorkoken. Het vocht van de kool, doe je bij je urine (gelijke delen) Wordt het donkerpaars/blauw (zonder rode/roze tint), krijg je een meisje. Wordt het rood/roze, dan krijg je een jongen. Ik heb hem vanmiddag gedaan en bij mij kwam er jongetje uit.
Volgens mij zou ik net als bij een test met streepjes turen of t nou blauw paarsig is of toch roze Of is de uitslag heel duidelijk?
Oh, wat grappig zeg! Ik had er nog nooit van gehoord, dus ook niet geprobeerd. Anders had ik het zeker eens gedaan.
Deze inderdaad gedaan en ook de zouttest. Uit beide kwam een jongen, terwijl de vk toch echt een meisjes NUB had gezien. Wat blijkt een jongen!!!!!! Beide testen hadden het goed en de NUB theorie zat er wederom naast hier Er bestaan ook testen die je kunt kopen voor ik meen iets van 30 euro (heel duur naar mijn zin) die vrij accuraat aan kunnen geven of je een zoon of een dochter verwacht.