Tweede zoon? Wat heb ik gezien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Marieke1983, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Gister heb ik de groeiecho gehad. Er waren twee echoscopisten, eentje (in opleiding) deed de echo, de andere bleef erbij.

Toen ze bij het bovenbeentje kwam, vroeg ze of ik het geslacht wist. Ik zei nee en toen maakte ze het beeld zo dat er niets te zien was.
    Maar volgens mij was het toen al te laat... Ik zag namelijk tussen de benen (niet exact in het midden) een dun uitsteeksel.

Na de echo moest een van de echoscopisten even mijn vlos bellen ivm een kleine afwijking. De andere bleef met mij achter. Ik zei dat ik een piemeltje had gezien. Zij zei dat ze erop had gelet en niets had gezien. Bij het verlaten van de ruimte zei ze nog dat er misschien wel een meisje uit zou komen.

Wat heb ik nou gezien? Ik denk zelf dat ik weer een jongen krijg. Een navelstreng loopt bijv. Toch door? Aan de andere kant kan ik me ook weer niet voorstellen dat ze te laat vraagt of ik het geslacht weet...

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zit je nu te vissen Marieke?
    Wil je het nu weten of niet, hihihi ;)

(wat betreft je vraag: ik heb geen idee)

3. Marieke1983

Nee echt niet, ik zag het per ongeluk. Maandag moet ik naar de gyn voor een echo en ga ik er ook niet naar vragen. Maar volgens mij weet ik het gewoon. Het kan toch niets anders zijn?

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Misschien gaf het door het vruchtwater een vertekend beeld ofzo...kan ook best de navelstreng zijn en die hoeft dan op het beeld niet door te lopen. Ik zou er niet echt zeker van zijn, denk dat ze dat best wel goed verborgen weten te houden.

5. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Het kan zeker wel de navelstreng zijn geweest, die loopt in lusjes als het ware en je kunt best een lusje hebben gezien. Zeker als de echoscopiste zegt het niet gezien te hebben, kun je daar echt wel op vertrouwen ;)

6. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij 29 weken is de baby al redelijk groot. Het is dan echt niet zo makkelijk om er 'als leek' even het piemeltje eruit te halen. Het uitsteeksel zou van alles kunnen zijn, idd ook een navelstreng...

Ik zou meer met de reactie van de echoscopiste zitten, dat ze zei dat het weleens een meisje zou kunnen zijn. Ik zou gelijk denken, wat bedoelt ze hier dan mee etc...

Kan me overigens herinneren dat jij tijdens je 20wkn echo ook iets van een uitsteeksel had gezien, toch?? Ik zou het echt niet, het zou idd kunnen dat je gelijk hebt, maar het kan ook van niet. Denk dat niemand je hier een helder antwoord kan geven...

7. w0nder

w0nder Niet meer actief

Spannend!! Ik denk zeker dat het ook de navelstreng kan zijn of zelfs een handje :D

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    dat dacht ik ook gelijk, ik denk dus een meisje! ;)

9. Marieke1983

Ik weet het niet..nog 10 weken en dat weten we het!

Meike, met 20 weken heb ik idd ook een uitsteeksel gezien, maar of het op de goede plek zat weet ik niet, ze schoof toen snel hen en weer omdat de baby draaide en ze hem kwijt was :D

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Oeh spannend!!!
    zou dat echt niet kunnen, zo lang wachten hihi.

Maar dat de echoscopiste zegt: het zou weleens een meisje kunnen zijn...
    Dat vind ik weer verdacht... ze weet namelijk dat jullie het niet willen weten en als het echt een meisje zou zijn, heeft ze het als het ware weggegeven.
    Tenzij.....het echt een jongen is en ze jullie op het verkeerde spoor willen zetten :)

11. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ik zou het ook niet kunnen hoor! Zo lang wachten....

Knap van je Marieke!

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    Het kan zijn dat je het gezien hebt, maar je weet het toch niet zeker? Dus het blijft nog steeds een verrassing, hihi.

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    haha Marieke, mede-augustusmama, je wilde het geslacht vooraf niet weten maar bent er toch veel mee bezig hè ;)
    snap het wel een beetje, ik dacht bij de 20 weken echo ook even dat ik een piemeltje had gezien (hebben het ook op film) maar volgens mij is dat gewoon een stukje navelstreng! het is allemaal erg spannend maar je zal het pas écht weten zodra de beeb eruit is over een week of 10 :)

14. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Ik weet natuurlijk niet wat jij nu gezien hebt, maar volgens mij kan het best iets anders zijn hoor! Wij hebben bij 20 weken echo wel gezien wat het wordt (want dat wilden we graag weten) en zagen vooral aan de balzak dat het een jongetje is. Het piemeltje vond ik erg lastig te herkennen.
    Gewoon nog even 10 weken geduld en dan weet je het zeker!

15. Marieke1983

Ja precies.. Ik heb het nu steeds over Ties zijn broertje maar dat mag niet van mijn man ;)

16. daphnek

daphnek Actief lid

14 apr 2010
    132
    0
    0
    NULL
    doetinchem
    ha ha gevonden lol lol :D

maar ben benieuwd wat het nu word gewoon vragen volgende keer :)

Deel Deze Pagina