vanaf wanneer voorweeen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by mappel, Oct 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

Ik heb het gevoel dat dat nu al begonnen is. De hele nacht rommelt mijn buik al, echt van die menstruatie krampen die komen en weer weg gaan. Kan dit met 26,5 week al? ik ging zelf uit vanaf 34 weken, maar ik weet zeker dat weeen ongeveer zo aanvoelen als hoe het nu is. Ik verwacht ook dat het vandaag vanzelfweer weg trekt hoor ....

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Dat lijkt me nogal vroeg hoor. Ik heb tot nu toe nergens last van gehad. Misschien even je verloskundige bellen?

3. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik denk bij mij begonnen rond 33/34 weken echt de voorweeen en harde buiken al van 16 weken maar ik heb een gevoelige baarmoeder.

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Is wel vroeg hoor... Als het niet wegtrekt zou ik de vk even bellen. Heb je ook harde buiken of alleen pijn? En is het regelmatig? Ze vinden het echt niet vreemd als je hier voor belt!

5. Lukkiemie

Lukkiemie Lid

May 13, 2013
    98
    0
    0
    Verpleegkundige, lactatiekundige
    Noord-Holland
    Is wel wat vroeg voor voorweeën..
    Overigens voelen voorweeën echt hééél anders dan echte weeën, dus als jij het gevoel hebt dat dit echte weeén zijn (maarja.. het verschil weet je pas als je ze beiden hebt gehad..), zou ik zéker even de VK bellen!!

6. mappel

mappel Niet meer actief

nou, gister had ik ook bloedverlies, dus toch maar even gebeld, lignu adv de ctg en even afwachten dan maar..:)

7. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Ik had ze 1,5 week voor de bevalling. Vooral s nachts. Heel soms in de avond. Verloskundige wilde niet toucheren. Had echt het idee dat het wat deed.
    Toen mijn vliezen braken begonnen direct de weeën en in een uur had ik al 5cm. Best snel voor de eerste.

8. jv23

jv23 Actief lid

May 16, 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hier al harde buiken vanaf 23 weken, maar heb tot nu toe geen last van voorweeën...

9. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hier last van harde buiken sinds 15 weken en sinds 33 weken voorweeen.

10. Megan82

Megan82 Actief lid

Jun 30, 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook echt weeën met 26 weken bij m'n dochter en mocht na een ziekenhuisopname de rest van m'n zwangerschap op de bank zitten en niks meer doen. Heel moeilijk, maar het heeft gewerkt en ze is blijven zitten tot 1 dag voor de uitgerekende datum. De artsen hadden dit niet verwacht. Iedere dag, iedere week is er weer een. Ook al had ik ondanks de volledige rust nog steeds weeën, dit zette gelukkig niet door.

Doe rustig aan en hopelijk stoppen je weeën en blijft die kleine lekker zitten!

11. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

Apr 18, 2012
    292
    1
    18
    mappel hoe gaat het nu?
    Ik heb zelf een overgevoelige baarmoeder en had ook al veel harde buiken en sinds een week ongeveer ook last af en toe van menstruatieachtige pijn, maar heb dit wanneer ik druk in de weer ben of wanneer ik nodig naar het toilet moet. Als ik ga zitten/liggen dan is het ook zo weer over.

Share This Page