goedemorgen meiden graag zou ik in contact komen met andere meiden die ook zwanger zijn van een tweeling of er misschien al 1 hebben ik ben nu bijna 8wk zwanger en ze denken dat er bij mij een tweeling zit er gaan zoveel dingen door me hoofd maar heb ook zoiets eerst maaris het echte bewijs zijn ik heb 24mei weer echo en dan zien we wel maar lijkt me gewoon leuk om ervaringen te delen
Maar ik snap trouwens niet dat ze het niet zeker weten...met 8 weken moet dat echt wel duidelijk zijn.
Ja bij mij was het met 8 weken ook duidelijk.. zelfs ik zag het meteen Ik was ontzettend blij met de tweeling, maar ik wist dat ik een hogere kans op een tweeling had. Ook mijn gevoel zeì dat het een tweeling werd. Naarmate de echo dichterbij kwam ging ik wel steeds meer twijfelen of het wel meer dan een kindje was aangezien ik nooit zwangerschapsmisselijkheid Enzo heb gehad. Maar met 8 weken was het eindelijk zover en ja hoor twee kleine garnaaltjes haha. Nu zijn het twee prachtige kinderen. Het is heel druk in het begin, maar het went en wordt makkelijker. Ik zeg steeds mensen met 1 baby hebben het makkelijk! Haha het is goed te doen hoor 2 baby's vind ik en superleuk! Ben benieuwd of het bij jou een tweeling is.
Wij grappen al zolang we bij elkaar zijn dat we een tweeling krijgen. Toen ik eenmaal zwanger bleek en we in de wachtkamer van de vk zaten grapten we er zelfs nog over, er niet van uitgaande dat we een kleine 10 minuten later daadwerkelijk te horen kregen dat we een tweeling mochten verwachten. ik was toen 7.3 wk zwanger. De een zat wel achter de ander verstopt, maar ze kijken je hele baarmoeder door dus het moet in principe niet te missen zijn. Wij zijn echt superblij dat we een tweeling krijgen, ik vind het heel bijzonder en speciaal en vanaf dat ik het wist kon ik er al niet een van de twee wegdenken. Mijn man ook niet, ze hoorden er meteen bij. Wat wel wat lastig is, zijn de kosten. Maar dat komt ook door onze financiele situatie, ik ben mn baan kwijt en mijn man moet voor zijn dochter van 7 een hele hoge alimentatie betalen, wat er voor zorgt dat er weinig overblijft. Maar ooit verandert onze situatie en de kleintjes gaan niks tekortomen.
Hoi dames Ik ben maandag bij de vk geweest en ook wij kregen te horen dat we zwanger zijn van een tweeling. Het was best ff een grote schrok. Het komt wel voor in allebei de families maar tog reken je er niet op. Nu ben ik dus vandaag 8 weken zwanger van een tweeling. Het lijkt me echt super leuk maar ook wel een zware tijd. Wil dit graag met jullie delen. Gr aanstaande mama van een tweeling
Hallo, Ik ben nu precies 12 weken en 1 dag zwanger van een tweeling! Mijn uitgerekende datum is 16 december. Ik voel me goed, maar wel erg moe! Bijzonder he? Groetjes
Wat leuk dames! Van harte gefeliciteerd met jullie tweelingzwangerschappen! Mijn boys zijn alweer 7,5 maand oud. En ja, ik vond het erg pittig...vooral icm een peuter van net 2. Maar nu hebben we alles op de rit en is het vooral genieten van de 2 mannen. Ze zijn ook zo superschattig samen Zwangerschap vond ik ook een stuk zwaarder dan bij een 1lingzwangerschap. Echt niet te vergelijken! Maar uiteindelijk is het resultaat geweldig en zo speciaal! Geniet van deze bijzondere tijd dames en veel succes met de rest vd zwangerschap!