Ik had een hartje met 6.2 dagen. Termijn echo klopte ook en met de nekplooi ben ik vooruit gezet dus weet niet of ik exact 6.2 was. Kan best zijn dat over een paar dagen het hartje wel klopt.
ik had ook geen hartje met 6/6+1. Ik weet zelf ook niet of het wel gaat kloppen dat krijg ik vrijdag te horen. Ik dacht 6+4 te zijn en de echo liet zien dat ik 5+4 zou zijn. 1 week teruggezet, hel week licht bloedverlies echt alleen bij het afvegen en geen hartje op 6 weken, vruchtzakje was wel op termijn en je zag ook een klein frummeltje maar nog geen hartje.
6.3 geen hartje.. wel circulatie van bloed dat was net begonnen. 3 weken later een mooie baby met hartje. Nu a.s vrijdag al 16 weken.
Je geeft aan dat er geen hartje te zien was, maar wat wel? Zag je wel een vruchtje? Echo op 6 weken is vroeg voor een kloppend hartje. Je hoeft maar iets minder ver te lijken en je ziet inderdaad geen hartje. Wanneer mag je weer voor een echo? Kan nu echt alle kanten nog op hoor!
Ik mag maandag voor een echo. maar wat hebben we wel gezien, me man en ik een vruchtje en doorbraak maar de echocopistes niet. Ze wilde hebt eerst uitwendig proberen konden ze geen vruchtzak vinden daarna inwendig echo, daar was wel een vrucht zak te zien maar ook slecht. Toen weer uitwendig en toen zagen ze met een beetje drukke toch een vrucht zakje. maar ze waren heel wazig :s volgens hun lag het allemaal aan de stand van mijn BM hiervoor weerkaatste het geluid en daardoor het slechte beeld. vorige week had ik ook een echo gehad en het vrucht zakje is wel goed gegroeid.
Vanwaar al die vroege echo's? Het kan inderdaad dat je baarmoeder zo ligt dat het niet mooi in beeld te krijgen is. Was bij mij ook zo. Uitwendig en inwendig was bijna net zo veel te zien. Op 5.4 week had ik een vruchrzakje en dooierzakje. 10 dagen later een vruchtje met kloppend hart, qua afmeting toen 6.3 week. Was erg moeilijk meten, want bij termijnecho bleek ik heb weer langer zwanger. De vroege echo's kunnen ook voor onrust zorgen..... Het is positief dat het vruchtzakje goed is gegroeid. Hoop dat maandag een beebje met kloppend hartje te zien is! Hoe lang ben je volgens eigen berekening zwanger? Zo lang je geen bloedverlies hebt of wat dan ook, zou ik me voorlopig geen zorgen maken!
De vroege echo was na een opnamen vorige week maandag omdat ze aan bzz dachten. ze wilde dit toen goed opvolgen. mijn termijn is al verkort ik ben nu officiaal 6weken 3 dagen maar vorige week dinsdag was het vrucht zakje 5 weken en 1 dag en nu maandag dus 6 weken dus het is wel goed gegroeid. Volgens de gene die de echo maken zei ook dat ze dit wel vaker zien dat een eitje drie dagen niks doet of laat innesteling.