Ik word helemaal gek van de vieze smaak ik mijn mond soms erger dan andere dag. Vandaag weer en gisteren ook. Ik word helemaal gek van wat is het eigenlijk? Het is geen ijzeren smaak wat sommige vrouwen beschrijven ! Sommige dagen wordt ik er gek van. Wat kan het zijn?? Ben nu 7 weken zwanger em heb het sinds week 5 sommige dagen niet, maar meeste dagen wel! Alvast bedankt
Goedenavond, Door de zwangerschapshormonen kan je een bittere smaak in de mond krijgen. Dit komt voornamelijk voor in de eerste weken van de zwangerschap. Soms wil kauwgom of een pepermuntje helpen, maar een echte goede tip heb ik niet voor je. Wat je wel nog kan proberen is VSM Kreosotum D6. Ik heb vernomen dat dit bij sommige zwangeren helpt. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar je mag het gebruiken in de zwangerschap. Wie weet helpt het bij jou. Succes en een goede zwangerschap toegewenst! Groetjes Monique
Bedankt Monique! Ik dacht echt dat ik de enige was die dit had! En het van kreoaotum d6 is een medicijn of een vitamine?? Ik ga het snel halen wordt soms gek van de smaak! Bedankt!
Goedemorgen, Het is een homeopathisch middel. Ik hoop voor je dat het helpt. Succes! Groetjes Monique