Heb je het geprobeerd met de koptelefoon die er bij zat? Wij hebben er gelijk een andere koptelefoon op aangesloten omdat je met dat ding wat er bij zit idd bijna niks kan horen. Dus als jouw ukkie wat dieper ligt kun je het daarmee echt niet horen.
@cyberwitch69.. maakt niet uit. Maar ging toch even mn berichtje nalezen hihi. Denk ik kom toch niet zo over? Heb hem zelf ook voor de fun, luister maar 1 keer in de pff maand denk ik?
hallo iedereen bedankt voor jullie antwoorden. heb inmiddels een echo gehad en daar was op te zien dat het allemaal goed is.. vr grtn debbie
ik kon hem ook niet altijd vinden voor de 20 weken echo! De verloskundige gaf aan dat ze nog zoveel ruimte hebben dat ze zichzelf nog vaak helemaal kunnen verstoppen! Wel hielp heb inderdaad enorm om een koptelefoon van bv je I-pod te gebruiken! Fijn dat de echo zo goed was! xx nina
Daar ben ik blij om Debbie. Ga nu maar lekker genieten en probeer als je wat verder bent het hartje nog eens te vinden, of heb je hem al teruggebracht?
Hoi Debby, fijn dat alles goed is. Ik heb ook een doptone gekocht na veel wikken en wegen. Je moet inderdaad wel echt veel olie gebruiken en een andere koptelefoon gebruiken. daarnaast hoor ik het hartje echt nog steeds heel laag in de schaamstreek. zelfs nu mijn baarmoeder al boven mijn navel zit hoor ik 'm daar het best. Maar goed, wellicht heb je hem al teruggebracht. Lee