Gets... nu ben ik in de stress. Gisteren een verdoving gehad van de tandarts voor het vullen van een gaatje. Ik heb niet gezegd dat ik zwanger was, gewoon heel niet bij stilgestaan...en ik dacht een plaatselijk prik maakt niet uit. Nu heb ik een prik "met adrealine"van mijn tandarts gehad (maar een halve ampul, kleine verdoving dus) maar bij navraag had ik beter zonder adrealine kunnen krijgen, maarja het leed is al geschied...de verloskundige kan me pas om 12:00 uur terugbellen. Iemand advies? ik knijp hem nu echt...wat te doen? x
hmmmm ik weet het niet ik weet wel dat een tandarts je geen verdoving mag geven als je zwanger bent bij mij heeft hij toen het gaatje gevuld zonder verdoving pijnlijk..... ik hoop dat het verder geen kwaad kan voor je...... laat j ehet even weten?
Nou gelukkig, de VK net gesproken en ze zei dat ik me absoluut geen zorgen hoefde te maken dus dat doe ik dan ook maar niet. weer een wijze les voor de volgende keer... je tandarts informeren.....!
Ikheb ook gewoon wel verdoving gehad hoor en heb wel verteld toen der tijd dat ik zwanger was, ik moet nu ook een gaatje gaan vullen en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat zonder verdovig te oen
dan ligt hetm isschien ook aan de tandarts zelf die van mij wou absoluut geen verdoving geven ik was dus ook niet blij op dat moment...... maar moet nou weer terug als ik de bevalling achter de rug heb fotos maken en waarschijnlijk trekken....
@gipsy, brrrr trekken , nou bij jou is het nog binnen redelijke termijn, maar alsik nu ga w8en ga ik denk ik dood van de kiespijn over 13 week, heb nu nog nergens last van gelukkig qua pijn in mn kies ofzo.
Ik heb gisteren ook gewoon verdoving gehad maar wel gezegd dat ik zwanger ben dan geven ze een minder sterke verdoving.
Ik heb ook een gaatje hij moest fototje maken maar dat kan nu niet en ik moet terug komen na de bevalling voor de foto en vullen gaatje ik hoop dat tot die tijd (duurt nog even) het niet zeer gaat doen heb en nu geen last van
heb jij iets gehoord van je tandarts over "met adrealine"en "zonder adrealine"? Dat schijnt e.e.a uit te maken. Gelukkig heb ik ook maar een 1/2 ampul gehad maar wel "met adrealine" en dat blijkt minder goed te zijn dan de andere... maar het zegt me zo weinig
Ik heb vorige week ook gewoon een verdoving gehad, en de tandarts van te voren verteld dat ik zwanger ben. Hij zei dat het niets uitmaakt, maar ik heb niet gevraagd of het een verdoving was met dat goedje erin.
Ik heb ook niet gevraagd wat erin zat maar denk niet dat het zo heel erg is hoor meid. Anders zouden ze ook geen verdoving geven bij ongelukken of keizersnee als je zwanger bent.
Dit vind ik zo vreemd hé, blijkbaar gebruiken ze in Nederland andere verdoving dan in België, want hier kan die verdoving dus helemaal geen kwaad voor het baby'tje, niet in de eerste drie maand en ook niet verder in de zwangerschap. Ik mag dus gewoon naar de tandarts gaan om een gaatje te laten vullen met verdoving. Hoop in elk geval dat het geen gevolgen gaat hebben voor je baby'tje meid. Liefs Kirby
Nee ik moet me ook niet zo de kop gek laten maken..maarja tis de eerste he en dan heb ik zoveel gelezen......maar nergens lees ik in de zwangerschapsboeken over tandartsverdovingen! en als iemand dan opeens roept "dat mag niet" dan flip ik wel even
@ maisy nou ja het werk ook wel tijd aangezien ik de hele zwangerschap al met kiespijn loop...... toen ik net in verwachting was moest ik op controle en toen bleken er al twee kiezen te zitten die eruit moesten maar ja ik was net in verwachting..... dus vorige maand weer voor controle( ik moet elk half jaar voor controle en ik ben al geen tandarts held!) heeft hij gaatje gevuld zonder verdovin brrrrrrr en nu januari maar afwachten......