Ik typ dit berichtje heel suf want ben net uit bed. Heb vannacht geen oog dicht gedaan. Ik heb enorme buik/maagpijn die straalt naar mijn rug. Ik voel me het beste als ik neer lig. Ik voel me echt belabbert pfffff. Weet iemand of ik me zorgen moet maken? Het is gisteren plots opgekomen...
Ik weet het niet eigenlijk, maar als je het niet vertrouwd moet je direct de verloskundige bellen, die kan je meer vertellen en je beter gerust stellen denk ik. Doe rustig aan, Liefs
Bij mij wordt het ook zwaarder. Heb ook veel last van m'n rug en soms van die stekende pijnen onderin. Ik denk dat het komt omdat allles gaat groeien en zwaarder wordt. Maar idd vertrouw je het niet je vk even bellen. Die heb je toch niets voor niets ; niet mee rond blijven lopen en je druk maken dan krijg je alleen nog maar meer last. Succes. Silly
ik heb ook erg last van mijn rug/ Af en toe lijkt het wel of de kleine mijn milt aan het kneden is en mijn ruggenwervels in elkaar schopt hahaha. Heel vervelend. Bij mij is het heel vienijnig straalt door naar mijn been. Maar als je het niet vvertrouwd een dokter weet meer dan een forum