Dora alleen voor meisjes en Diego alleen voor jongetjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MMarianne, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.844
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hmm ik ging eens kijken of je zelf bv niet een shirtje kon maken met Dora erop, dus een stoer, blauw jongensshirt maar dan met Dora.. Maar ik zie Dora afbeeldingen alleen bij vistaprint. En dat zijn dan weer gewoon witte shirts helaas.

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Er bestaan speciale opstrijkvellen (transferpapier heet het geloof ik) voor in de printer.. plaatje uitzoeken, printen, op willekeurig shirt strijken en klaar! Wel opletten met wassen.. V&D had ze iig altijd, maar de betere kantoorspullenwinkel zal ze ook wel hebben..

3. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    mijn dochter denkt daar anders over. Die wil niet naar Diego kijken want dat is voor jongens zoals ze zelf zegt. Daarentegen is ze gek op Jake en de Nooitgedacht piraten en Chugginton. Als ik dan vraag of dat niet ook voor jongens is zegt ze nee maar thomas trein is dan wel weer voor jongens en dat wil ze dan niet kijken.
    hmm kinderlogica:(

Ik persoonlijk vind Diego soms nog wat te moeilijk voor jongere kinderen. is echt al meer voor basisschool kleuters.

Wij hebben hier genoeg paars/roze dora spul in huis dus daar mag zoon straks ook mee spelen maar als hij en paarse dora fiets of rugtas wil zeg ik toch wel nee denk ik.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Voor alle mensen die net zo lomp zijn als ik: transferpapier is niet geschikt voor laserprinters... :)

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ja was mij ook al opgevallen.... Echt heel stom :cool:

Mijn zoontje vind Diego helemaal niet zo leuk, Dora daarentegen haha

Maar ze zouden het van mij wel neutraler mogen maken, maar mijn zoon heeft ook roze Dora spillen ;)

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Eigenlijk moet Dora voor geen enkel kind zijn:$ HALLO DORA IK BEN BOOOOTSSS (graf kraak schreeuw stem):p

7. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ik hoop eigenlijk dat mn dochter Dora helemaal niet leuk gaat vinden... :) maarja dat is offtopic :)

Ik vind dat het voor jongens en meisjes moet kunnen, maar er wordt zo'n belachelijk ROZE stempel op gedrukt dat het erg moeilijk word om iets te vinden wat stoer is en toch met Dora er op. Dat het allemaal zo vreselijk roze moet zijn wekt bij mij al een afkeer op. Ik heb liever speelgoed in primaire kleuren hier, dat vind ik veel leuker!

Dus ja, Dora kan best voor jongens, mits je iets kunt vinden wat bestaat uit primaire en secundaire kleuren ;) ;)

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.820
    5.956
    113
    Vrouw
    Geweldig!
    Hier een kereltje wiens eerste woordje zo ongeveer auto was. Het draait hier om auto's vliegtuigen tractor bus etc etc.

Maar................je moet niet aan zijn Dora komen!!
    Want dat is zijn grote vriendin!:p

Diego is in inderdaad voor iets oudere kindjes. Zoon is net 2 dus die snapt daar nog niets van.

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Helemaal eens :D Er zijn zo veel leukere dingen! Thijmen vond Dora overigens net zo leuk als Diego. Maar gelukkig is hij over die fase heen!

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Dora is een dictator :):)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook een fan van Dora, grrr! Moet dat kind niet :p

Maar ook fan van Diego, Bubble Guppies, Tickety Tock. Kortom, alles bijna van Nick jr. (behalve Thomas trein).

Deel Deze Pagina