Door al die drukke dagen was ik even niet aan mijn was toegekomen maar omdat mijn badkamer langzamerhand te vol werd met was werd het toch wel eens tijd. Kom ik op zolder, zie ik dat de wasmachine nog aan staat met wasgoed erin! Oei oei, helemaal vergeten. Het zat er geloof ik al 1 week in of zo Nu zit er zo'n vies geurtje aan. Heeft iemand een tip hoe je dit weg krijgt? Gewoon de was nog eens aan zetten of moet ik er iets anders mee doen?
ik zou hem opnieuw laten draaien, misschien op een lagere temp en een korter programma? het gaat erom dat het weer even fris is en doorgespoeld.
hoop niet dat je "het weer' er in heb zou het zeker weer op een vol programma zetten met wasmiddel en verzachter en duimen dat het goed komt
Is een soort van schimmel. Trekt in je kleding. Zit eruit als een soort theevlekjes over je hele wasgoed.
Hmm... heb geen vlekjes gezien. Weet wel waar jullie het over hebben. Ik ga de was maar eens opnieuw aanzetten... Hopelijk helpt het! Bedankt!
Mocht je wel ' het weer ' erin hebben . Gewoon ff in de vanish inweken of schuim aanmaken , werkt perfect en gaat er opzeker uit !
In dit geval zou ik ook de was weer opnieuw draaien, als ik de was ééns een dagje vergeet doe ik het ook wel eens in de droogtrommel met een droogtrommeldoekje, weg luchtje! Ook met fijne was doe ik dit alleen dan half heet en even 5 - 10 minuutjes! Dat je de was niet gemist had..
Idd gewoon op nieuw draaien.als het er al een week in zit dan ook met waspoeder. Hier vergeet ik het ook wel eens maar kom er dan een dag later achter. dan spoel ik hem alleen nog een keer door met water
Nou, het was beddegoed en dat mis je dan niet zo snel. Alleen stinkt het nu echt vies. Wasmachine draait nu...