JIPPIE............ Vanmorgen (net na 12 uur vannacht) heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. Hij wil volgend jaar met me trouwen. Ik ben zooooooo gelukkig. Hij is een man uit duizenden, en ik wil hem nooooooit meer kwijt. En................ik ben waarschijnlijk weer zwanger. We gaan op nieuwjaarsdag weer testen of het echt waar is (dan zou ik 4 weken zwanger moeten zijn). We hopen dat het nu goed gaat dan krijgen we een september kindje. Groetjes, Debora & Michiel
Leuk zeg! Gefeliciteerd............en hopen dat je gelijk hebt en een kleintje op komst is, dat zou het helemaal afmaken natuurlijk
Gefeliciteerd! Heel veel plezier met de voorbereidingen voor jullie huwelijk! En het zal helemaal mooi zijn als je ook nog zwanger blijkt te zijn! Geniet er lekker van! Wat een mooi eind van 2008 en een super begin van 2009!
Gefeliciteerd met dit goede nieuws! Ik vraag me alleen af hoe je weet dat je waarschijnlijk weer zwanger bent. Dan zou je nu 3 weken zwanger zijn en dan kan je toch nog niet testen? Ik hoop het natuurlijk wel voor je!