Hoi meiden, Ik heb te koop: -voedingskussen van prenatal met een wasbare witte en rode hoes van prenatal. Bijna nooit gebruikt omdat de borstvoeding niet lukte. -babybjorn draagzak met fleecehoes voor om het kindje zodat je ook met koud weer lekker kunt wandelen. Voor 1 kindje heel soms gebruikt (hij wilde er niet zo graag in). Wie heeft er interesse? Groetjes, Josie
Hoi, De draagzak was ongeveer 80 euro nieuw en de fleece cape 45 euro nieuw. De foto hieronder is van de babybjorn site. Alleen mijn kleur is anders: donkerblauw met rode bies. Heb geen foto waar ik zelf met draagzak opsta. Wat wil je er zelf voor geven? Groetjes Josie
Hoi hoi, Voor het voedingskussen wil ik graag 10 euro hebben (excl. eventuele verzendkosten). Groetjes, Josie
Waar woon je? En het kussen is verder goede staat begrijp ik? Zo ja neem ik hem graag van je over ( ophalen als het te doen is en anders versturen).
Hoi, Het kussen is als nieuw. Ik woon vlak bij deventer. Is dat te doen voor je met ophalen? Ik wil het ook best opsturen maar het is dan best een groot pak en ik weet zo niet wat de verzendkosten daarvan zijn. groetjes, Josie
Ik vraag even aan mijn man of hij nog in de buurt van deventer komt een deze dagen. Zo niet dan stuur maar op. Tot 10 kg kost het 6,75 ongeacht hoe groot het is. Neem aan dat het kussen geen 10 kilo weegt tenminste hihi. Laat het je morgen even weten ( manlief is nu op stap).