Mijn dochter heeft voor de Sint de dansende en sprekende Dora pop gekregen. Ik wordt knettergek van het ding, maar mijn dochter is er dol op. Staat echt heel fanatiek mee te dansen, precies zoals Dora het zegt (handen omhoog, handen omlaag en schudden met je lijf, hylarisch om naar te kijken). Ik heb me eigen een breuk gezocht naar een afbeelding, maar sinds de Sint het land uit is, is deze Dora pop van het internet verdwenen Maar uiteindelijk toch een klein plaatje kunnen vinden online in het intertoys speelboek (helemaal rechts onderaan in de hoek). Mocht je die nog hebben liggen, kun je de afbeelding wat duidelijker bekijken....En oja, onder haar voet zit een UIT-knopje Intertoys folder - Speelboek_2010NL
Owww, solly...Pop die Misha heeft is ook al zo'n duur ding.....Naja, mss voor een verjaardag ofzo? Voor tussendoortje inderdaad erg duur...Anders mss toch even in de speelgoed winkel kijken, denk dat dat het makkelijkste is..
Trouwens die Dora in bad had ik ook gekocht voor sinterklaas maar bij het kruidvat, daar was ie 9,90 en bij de BartSmit/Intertoys 20 euro, zou daar dan even kijken als je er besluit voor te gaan
Op Dora-gebied? Misschien zo'n set van huisje en poppetjes, die ga ik denk ik ook vragen als Mayron 3 word (mocht ie dan nog FLIEFD OP DORA zijn )
Oo. Die grote zus Dora vindt ik echt gaaf denk dat ik die in aan me dochter ga geven als ik bevalen ben
YouTube - Tim is bang voor dansende Dora Deze hebben wij.. (heb effe een filmpje van You Tube gepakt als voorbeeld) Het is wel effe leuk maar op den duur zwaar irritant