dorapop??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

haha, zag wel dat die dorapoppen een beetje prijzig zijn voor een cadeautje tussen door.

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn dochter heeft voor de Sint de dansende en sprekende Dora pop gekregen. Ik wordt knettergek van het ding, maar mijn dochter is er dol op. Staat echt heel fanatiek mee te dansen, precies zoals Dora het zegt (handen omhoog, handen omlaag en schudden met je lijf, hylarisch om naar te kijken:D). Ik heb me eigen een breuk gezocht naar een afbeelding, maar sinds de Sint het land uit is, is deze Dora pop van het internet verdwenen:( Maar uiteindelijk toch een klein plaatje kunnen vinden online in het intertoys speelboek (helemaal rechts onderaan in de hoek). Mocht je die nog hebben liggen, kun je de afbeelding wat duidelijker bekijken....En oja, onder haar voet zit een UIT-knopje;)

Intertoys folder - Speelboek_2010NL

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Owww, solly...Pop die Misha heeft is ook al zo'n duur ding.....Naja, mss voor een verjaardag ofzo? Voor tussendoortje inderdaad erg duur...Anders mss toch even in de speelgoed winkel kijken, denk dat dat het makkelijkste is..

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey heeft ook Dora voor in bad, badderen is weer een succes

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Trouwens die Dora in bad had ik ook gekocht voor sinterklaas maar bij het kruidvat, daar was ie 9,90 en bij de BartSmit/Intertoys 20 euro, zou daar dan even kijken als je er besluit voor te gaan :p

6. ProudMum

Monkey, bij BS is ie nu 12€

7. monkeylove

Oke haha zeker nav het kruidvat want dat was 3 weken geleden nog niet zo

8. tulip

tulip Niet meer actief

dank je wel voor de tip!!!

9. ProudMum

Maar nu hier toch Dora experts zijn; Wat is nou leuk voor een jongen van 3?

10. monkeylove

Op Dora-gebied? Misschien zo'n set van huisje en poppetjes, die ga ik denk ik ook vragen als Mayron 3 word (mocht ie dan nog FLIEFD OP DORA zijn :p )

11. ProudMum

ooeh, ik ga even zoeken!
    Bij bartsmit?
    J word nl 3 in Januari

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oo. Die grote zus Dora vindt ik echt gaaf denk dat ik die in aan me dochter ga geven als ik bevalen ben

13. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
  14. tulip

tulip Niet meer actief

bedankt voor de reacties verder dames, ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met dorapoppen;)

15. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Deze hebben wij ook, groot succes. alle andere poppen, knuffels etc moeten mee dansen met Dora.

Deel Deze Pagina