ook nieuw hier!

Discussion in 'Even voorstellen' started by angiesistahood, Dec 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angiesistahood

Dec 10, 2007
    5
    0
    0
    verzorgende
    amsterdam
    hoi hoi ladies! :D ik ben angela 31 jaar twee jongens van 6 een tweeling justin en lorenzo... woon samen met me vriend in amsterdam.. maar willen verhuizen naar almere of omstreken.. meer groen voor de kinderen.. werk als verzorgende in een verpleeghuis... heb twee katten.. veder doe ik een medium opleiding van twee jaar.. het spiritueele kaart leggen. noem maar op.. en ik en me mannetje gaan voor een 3e! zijn volop bezig! heb nu ook multi zwanger gehaald van etos maar ook teunisbloemolie... zit daar de zelfde samensteling in.. denk dat ik eerst de ene pot probeer.. en de maand daarna de volgende.. en maar af wachten toch.... groetjes angela :D

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom ;)

3. Chidori

Chidori Actief lid

Nov 16, 2007
    228
    0
    0
    Belgiƫ
    Welkom en veel succes :)

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

5. angiesistahood

Dec 10, 2007
    5
    0
    0
    verzorgende
    amsterdam
    thanx! leuk om lekker te kletsen met julie hier.... en voor idereen ook veel kracht en liefde toegewenst en dat julie allemaal hier op het forum een wolk van een gezonde baby mogen krijgen... maar eerst maar zwanger worden he.. voor de gene die nog bezig zijn! gaat lukken :) positieve gedachten uitstralen dan komt het goed..xxxx voor julie allemaal!

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

Share This Page