Ja ik! 2x. De eerste keer ging best goed. Oké wel wat pijn maar echt goed te doen. Wel heel veel kwijt daarna Tweede keer. Vond t erg pijn doen en was meer van de wereld dan de eerste keer. Maar iedere punctie en iedere vrouw is anders. Wanneer heb je de punctie? Sterkte!
Thanxxx voor je reactie! Opzich wel te doen dus? Heb voor de nacht Diazepam en ook nog naproxen..maar denk dat k alleen de Diazepam neem voor de nacht vrijdag is de punctie
Geen ervaring mee. Wij morfine shot in m'n bil maar niet zo van de wereld , vind ik persoonlijk niet fijn haha.. Maar wil je veel succes wensen!
3 keer punties gehad met dormicum. Was net of ik dronken was haha. Kreeg niet veel mee van de punctie, kon mijn ogen amper open houden. De pijn was wel te doen. Succes vrijdag!
Was goed te doen, hoor! Werkte meteen, werd er een beetje zweverig van maar kon alles goed volgen. Ik had de avond ervoor en ochtend zelf een oxazepam genomen en was heel relaxed. De pijn viel mij 200% mee!
Thanxxx voor jullie ervaringen! Ben benieuwd hoe t zal gaan verlopen. .heb ook nog naproxen liggen dus die neem k morgenochtend ook even
Vanochtend was dus de punctie en heb het als zeer positief ervaren alleen nu nog last van napijn maar dat hoort erbij
Hoe is het gegaan? Ik heb alleen ervaring met Rapufin (via infuus), die geeft kortdurende ontspanning/warm gevoel en behoorlijke pijnverlichting.