Krampen....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Biny, Oct 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Hee dames ik ven nu bijna 27 weken zwanger!:)

Maar heb zoon raar gevoel in mn buik/liezen...
    Al vanaf vanmorgen een soort van buikpijn...
    Wat nu overgegaan is in een sterk mentatruatie gevoel....met af en toe piekjes..

Gewoon als het normale ongi gevoel zeg maar.. Constant aanwezih en zo nu en dan even iets erger alsof t wil zeggen ik ben er nog!

Hoop dt mn verhaal niet al te warrig is...
    Maar wie herkent dit? En vooral wat is het?

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Geen idee maar als je niet vertrouwd even de VK Bellen helemaal zo voor het weekend

3. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

May 9, 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    misschien iets van bandenpijn?! maar zou inderdaad even de vk bellen, anders ga je ook niet lekker het weekend in!

4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Dankjr dames! :)

Hmmm voel me een beetje bezwaard om te bellen... Heb nl maandag ook al gebeld... En ik heb voor komende maandag al een afspraak staan...

Maar ik zal t nog ff aankijken... En dan kan ik altijd nog bellen..:)

5. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

Feb 8, 2011
    501
    0
    0
    Ik denk dat het bandenpijn is gezien de termij van je zwangerschap, maar als je het inderdaad niet vertrouwd de vk bellen! Daar zijn ze voor! Succes ermee

6. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ik zou bellen! Beter te veel dan te weinig! niet om je bang te maken of zo, maar ik had dit afgelopen week ook, maar wel met bloedverlies en ik ben 2 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ik voelde me ook bezwaard om te bellen maar ben blij dat ik dat wel gedaan heb!
    Schijnbaar had ik zoveel harde buiken in een te regelmatig tempo dan het leek alsof mijn bevalling ging beginnen....
    Gelukkig is het na bedrust minder geworden en ben ik nu weer thuis. Maar voor mijn gevoel was het ook alleen maar menstruatiepijn (en dan nog iets erger)...

Misschien is het bij jou niets, maar ik heb nu wel geleerd om niet meer te wachten met bellen! Succes in ieder geval!!

7. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ze zijn ervoor om te bellen en om lekker het weekend in te gaan.. net zo als de andere meiden zeggen zou ik inderdaad wel even bellen. Maakt niks uit hoe vaak; hun zijn liever ook van alles op de hoogte .. ook al heb je maandag een afspraak.
    Ik denk als het inderdaad wat links of rechts onderin in je buik zit, je banden zijn. Kan een heel vervelend gevoel zijn..

8. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Hmm word nu toch wel een beetje nerveus....

Ik heb wel echt alleen het ongi gevoel...
    Geen bloed en ook niet meer harde buiken dan ik al gewend was....

Heb ze ook niet perse links of rechts....gewoon het hele gebied zeg maar... En nu op dit moment rechterkant van mn rug... Of zou die pijn mischien door de bi komen?

De kramp us destraks wel even weggeweest... En nu weer terug...

Vind hey zoooooo eng om te bellen....:(

9. heppiedepeppie

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    gewoon even bellen, het is waarschijnlijk niets maar als je er mee blijft zitten, vraag je je misschien het hele weekend af wat het is en maak je je alleen maar zorgen. En stress is nooit goed!

Succes!

10. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen het ook je darmen zijn? Ik weet niet of je vocht vast houdt, maar ook je darmen kunnen vocht vasthouden en dat doet pijn. Zou even goed gaan drinken en als het niet overgaat zou ik rond half4/4u wel even bellen.

11. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik herken dit!

Heb het ook regelmatig...

Toch heb ik er ook al 2 keer voor gebeld en 2x aan de CTG gelegen omdat het om de 5 tot 10 minuten kwam opzetten.

Beter het zekere voor het onzekere.

Het was tot nu toe niets bijzonders ze denken nu iets van voorweeen, of groeien van mn baarmoeder.Toch geven ze me de tip als het weer opduikt bellen...

12. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Wat een handige tip van je! Maar helaas zijn t niet mn darmen :(
    Was het maar zo haha maar daar heb k ook wel eens last van en is toch net ff anders...

Maartt gelukkig ben ik niet de enige!
    Heb idd maandag ook aan de ctg gelegen maar dat was omdat ik de kleine al 2 dagen heel weinig voelde en t normaal een druktemaker is!
    Alles was goed trouwens hoor :)

Alleen ben beetje bang voor weer zoon senario en er dan toch niks aan de hand is... Voel me dan zoon zeikerd haha

13. heppiedepeppie

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ik heb het daar gisteren in het ziekenhuis nog even over gehad, omdat ik me ook zo snel een zeur vindt.
    In het ziekenhuis benadrukte ze alleen maar dat je echt moet bellen! Ook al is het voor jou gevoel voor iets kleins...

Je vergeeft het jezelf NOOIT als er iets zou gebeuren omdat je niet gebeld hebt...

Ik weet niet hoe het nu voelt?

14. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113

Ook herkenbaar... gelukkig wuiven ze dit in het ziekenhuis weg! Zij hebben ook liever dat je een keer teveel belt!

15. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Jaa dat is wel waar daar hebben jullie gelijk in....

Hmm het is met vlagen... Dan is t er een half uur ofzi dan weer weg om vervolgens na een uurtje ofzo terug te kOmen.... Nu ip t moment geen last van gelukkig :)

16. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi Sam20,

En... hoe gata het nu?
    Ook ik voelde me elke keer erg bezwaard als ik ergens mee zat waarvan ik dacht dat het wel kon wachten tot de volgende afspraak. Maar de vk zei me daarop dat dit eigenlijk heel dom is. Je veroorzaakt alleen maar extra stress en dit is al helemaal niet goed voor jou en je kindje!
    Ik heb met 25 weken op een zaterdag buikpijn gekregen (wel heel anders dan jij hoor, dit waren enorme steken als bij een blinde darm, dus ik maak je hierbij niet onnodig bang hoop ik), en dacht ok: ach, zal wel niets zijn, trekt wel weg. 's Nachts helemaal uit de hand gelopen. tegen het plafond van de pijn en huisartsenpost + vk aan mijn bed. Ze had liever gehad dat ik zaterdagmiddag had gebeld...:p
    Uiteindelijk is een lusje van darm waarschijnlijk dubbel komen liggen (koliek) en was dit afgekneld. Gelukkig voor mij draaide dit terug toen mij in bed omdraaide.. Maar ik was blij dat ik gebeld had die nacht!

Dus: echt, echt bellen als er iets is! Ze zijn er niet voor niets en zoals iemand anders hier al zei: je vergeeft jezelf nooit als er toch iets blijkt te zijn en je niet gebeld had.., toch?

Succes en sterkte ermee!

Groetjes, Pinda83

17. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar je zei constant aanwezig.. Dus het is niet iets wat opkomt en dan weer afzakt? Want dan moet je gauw aan de bel trekken hoor.. Dat had ik van m'n dochter en ik had niet gebeld (want het deed geen pijn), had het de hele dag, nacht en volgende ochtend verloor ik bloed. Waren het ontsluitingsweeen met 34 weken.. Ben toen bijna precies 2 dagen later na de 1e ontsluitingswee bevallen (ze remmen het niet meer na week 34), maar zo zie je maar dat je op tijd moet bellen. En ook ik wil je niet bang praten, maar mocht het echt worden dat het op komt zetten en weer weggaan dan moet je niet nadenken maar bèllen.

18. jbl

jbl Lid

May 5, 2008
    51
    0
    0
    jouw klachten komen overeen met die van mij plus dat ik prikkenspelden voel van binnenin en merk ook dat mijn buik is gezakt .bij mij is daardoor de baarmoederhals 3 cm korter geworden in twee maanden tijd beter het zekere voor het onzekere. ik ben vandaag precies 28 weken ik was deze week bij de dokter geweest en die wil mij nu over drie weken zien in plaats van 4 weken.

19. heppiedepeppie

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ben eigenlijk wel benieuwd of je nog gebeld hebt??

En hoe is het nu met de pijn?

20. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik moet heeel eerlijk zijn dat ik niet meer heb gebeld...

Ik zat maar uit te stellen en voor ik t wist was t bedtijd.... Heb t vanmorgen nog even gehad en tot nu toe niet meer gelukkig :)

Share This Page