Hoi allemaal, Zouden jullie alsjeblieft op deze link willen klikken en jullie stem willen geven? Je zou me er enorm mee helpen. Helemaal na zo'n moeite start van Sanne, zou dit een mooi kado'tje zijn. Dankjewel. http://www.bofkontjevanhetjaar.nl/mijnbofkontje.aspx?Voornaam=&t=&Achternaam=&bofkontjeId=608
Nou hebben zowel mensen dit berichtje gelezen, maar zoveel stemmen heb ik niet gekregen, als je dit berichtje leest, stem dan ook even. Is een kwestie van 30sec. Dankjwel
@Allemaal....dankjulliewel..Geef het aan iedereen door dat ze moeten stemmen...hoe meer hoe beter... @Happymama, als je de homepage krijgt dan moet naar inzendingen, en dan bij naam: Sanne, dan krijg je een aantal foto's en dan moet je de foto hebben met het meisje dat in de spiegel kijkt, met het rose shirtje aan.
Gestemd! Fijn joh dat ze het zo goed doet! Een spannende zwangerschap heb je achter de rug! Geniet ze van jullie dochter!
Dit probleem had ik ook... Maar inmiddels ook ingelogd op de pc dus heb gestemd. Wat een schatje!!!!!!!!!