dorst dorst en nog eens dorst

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natascha25, 31 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Jeee ik weet niet wat ik lees! Ik heb vandaag de huisartsenpost gebeld....ik had al twee dagen zo'n vreselijke dorst......echt extreem! Ik heb vandaag denk ik zo'n 5 liter gedronken! Het grappige is dat ik net mijn eisprong heb moeten hebben (volgens mij was hij er al eerder deze week). Ik was echt veel te gek, heb suiker geprikt en was 6,7 dus dat was goed....hij zei tegen mij, zou het kunnen dat je zwanger bent?

    Ik ga mezelf niet gek maken, want inprincipe moet het toch helemaal nog niet kunnen??
     
  2. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Spannend dan natas, ben benieuwd. Alleen hou er wel rekening mee dat het erg vroeg kan zijn voor symptomen. Want die krijg je door de hormoon. Maar ik wens je uiteraard alle geluk die je nodig hebt ;) succes
     
  3. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Dank je :D

    Ik houd op dit moment erg veel vocht vast, maarja dat is niet zo gek na gisteren ;) Het is idd erg vroeg en ik ga er dus ook niet van uit dat het zo zou kunnen zijn, natuurlijk hoop ik het wel! :D
     
  4. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik heb 's nachts ook ontzettende dorst... maar moet er ook enorm
    vaak uit om te plassen. Mijn suiker is twee weken geleden getest en was
    keurig in orde.

    Mijn neusslijmvliezen zijn wel erg gezwollen, waardoor ik vooral 's nachts niet door mijn neus kan ademen. Het gevolg is dat ik vaak met mijn mons open slaap, waardoor de boel helemaal uitdroogt. Daardoor snurk ik ook enorm.
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    ja daar zit natuurlijk ook wat in haha. Morgen is mijn vriend weer thuis en dan vraag ik wel hoe ik slaap haha!! Wie weet. Heb nu ook keelpijn dus best kans dat ik een koudje heb en dat slaat bij mij ook op de holtes. Dus wie weet ...
     
  6. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ze zeggen dat je slijmvliezen zowiezo opzetten..
    dus ook die van je neus, waardoor je moeilijker kunt ademen.
    Dit resulteert bij mij in ieder geval in een prachtig snurkorkest.
     
  7. mell

    mell Lid

    30 mrt 2006
    17
    0
    0
    ik had tydens me eerste zwangerschap en nu ook weer veel dorst, maar alles was oke...is bij mij gewoon een zwangerschaps kwaaltje
     
  8. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    hoi allemaal,ben vandaag bij de gyn geweest en moest bloed laten prikken ook op suiker,maar was allemaal goed,het schijnt dat ze dat ook aan je urine kunnen zien dan zit er glucose in vertelde de gyn,dus flink dorst hoort er gewoon bij.
    groetjes jacky
     

Deel Deze Pagina